Kolektor i EGR masz ogarnięte? Wygląda na to, że 4. wtryskiwacz leje.
Kolektor i EGR masz ogarnięte? Wygląda na to, że 4. wtryskiwacz leje.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Klapy wywalone, egr zaślepiony. Jakąś chemią spróbować na początek? (dolewam juz olej 2T)
Olej 2T pomaga rozluźnić zatkany rozpylacz. W przypadku lejącego wtrysku tylko regeneracja.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Czy kupowaliście końcówki w tym sklepie i czy ona będzie pasować do alfy 1,9 jtdm?
http://sklep.gazparts.pl/m/rozpylacz...i_1.9jtd-5559i
Z praktyki ile końcówek kupic tj na ten jeden wtrysk czy juz komplet ...
Widziałem na forum opis takiej wymiany i wtrysk pracuje cud malina...
Można to zrobić samodzielnie w swoim garażu i poprawnie. Ale wymaga to precyzji i czystości :-) Bo faktycznie można wyrzucić kasę w błoto.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
3 lata temu wymieniłem rozpylacz (brałem od gazparts) bo korekta była na 3-, do tej pory działa poprawnie czyli da sie samemu, nie da sie tylko dla tych co maj 2 lewe ręce lub opieraja się tylko na teorii z pism motoryzacyjnych
Podobno są pytania na które nie chce się znać odpowiedzi ale... co sądzicie o tych korektach?
temp. silnika około 60*C
![]()