Można próbować nawet przy zamkniętej masce tylko poco Aku masz na jednej ślubie podstawa Aku odsłania cały termostat
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Można próbować nawet przy zamkniętej masce tylko poco Aku masz na jednej ślubie podstawa Aku odsłania cały termostat
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
Ja wymieniałem sam i da się to zrobić. Płyn spuściłem bo wolałem przy okazji wymienić
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
Od dołu będziesz się bardzo męczyć. Polecam od góry.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
W alfie 159 są 2 odpowietrzniki... powodzenia
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
Witam
Mam pytanie odnośnie pracy termostatu. Zauważyłem że przy tych mrozach kilka razy nie chciał zagrzać się do tych 90 stopni mimo zrobienia kilkunastu km, już byłem pewien że padł a tu ruszam w trasę i wszystko w normie, ogrzewanie normalnie włączone wskazówka trzyma 90 stopni. Mimo tego dziś sprawdzałem pracę termostatu na postoju w garażu FESEM temperatura normalnie rosła przy 90 stopniach włączyłem ogrzewanie, wentylator na 3 i 4 wtedy temperatura dość szybko zaczęła spadać w dwie minut o kilkanaście stopni. Po wyłączeniu wentylatora zaczęła znowu rosnąć. Czy taka praca termostatu jest prawidłowa? Czy może już się kończy i nie trzyma?
pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez krzystof ; 05-01-2016 o 20:38
Znajdź sobie coś innego do popsucia. U 90% uzyszkodnikow tak działa, u mnie też. Jest zima to ma być zimno. Do pracy mam 15 km i max temp to 60 st.
Dyktował Antoni Macierewicz
Właśnie nie chcę wymieniać stąd było moje pytanie czy tak ma być.