Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 41

Temat: Zakup 166 2,0 TS 150 KM po lifcie duzy przebieg z LPG

  1. #11
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Za ile?

    Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  2. #12
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    A może dla ODMIANY wypowiei się ktoś kto taki samochod tj 166 2.0 TWIN SPARK posiada? Bo pisanie ludzi którzy mają dizle lub v6 a nawet ts nie jechali o tym że to cherlawy silnik jest trochę zabawne
    Jedno jest pewne dbanie o olej to podstawa. Ja bym kupił ts ale tylko od kogoś kto ma dany egz kilka lat.

    wysłane z WC
    Ostatnio edytowane przez Masa625 ; 16-01-2016 o 08:27
    [C

  3. #13
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    Jedyna osobe ktora ma tsa i sie udziela to madmaxy

  4. #14
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517
    Ostatnio edytowane przez Masa625 ; 16-01-2016 o 10:17
    [C

  5. #15
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Na papierze różnica w przyspieszeniach nie jest tak zatrważająca bo jest brana dla ekstremów wykresów mocy. A dla benzyniaka to niestety drugie tyle. WIęc przy normalnej jeździe i przekładaniu biegów w połowie obrotomierza diesel będzie jechać maxem a TS ledwo co bo dopiero zaczyna się rozkręcać. Czyli jtd objedzie TS bez dwóch zdań. TO jest ta różnica. Przecież główna zaleta diesla to właśnie szybko/nisko dostępna moc. Inaczej by się miała sytuacja gdybyś TS`a ciągnął na maksiora do 5500obr. Wtedy wszystko idzie na korzyść TS`a. Tylko kto normalnie za każdym razem ciągnie do czerwonego pola????
    Ja znam wielu którzy porównując 2,4jtd 175KM do V6 wypowiadają się że szału nie ma. Cóż. Jak jest przyzwyczajony do przekładania przy 3000obr to jasne że szału nie ma bo przy tej prędkości nawet V6 ma mniejszą moc od jtd. Taka prawda.

    Warto wywołać do wypowiedzi [MENTION=19210]madmax-y[/MENTION] bo mają 166 TS`a od wielu lat

  6. #16
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar arecky69
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Germany
    Auto
    Lancia Phedra
    Postów
    17

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    Za ile?

    Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
    Gosc chce 2000 € za egzemplarz na polskich blachach a dostepny poza granicami PL

  7. #17
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Przejedź się, zobacz. Jak Ci pasuje i zastosujesz profilaktykę to możesz brać.

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar madmax-y
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Żywiec
    Auto
    AR166 2,0TS.;HS VT600;AR 145 1.4 Bx Była
    Postów
    569

    Domyślnie

    Wywołany do tablicy odzywa się
    Mój TS jest już ze mną od 4 lat i ma się dobrze .Przez pierwsze dwa lata od zakupu oprócz standardowej wymiany olejów,filtrów i klocków nie robiłem praktycznie nic .A co do awaryjności owszem najpierw poszła nam "zielona skrzyneczka" odpowiedzialna za światłą wymiana koszt ok.100 zł(używka -działa do dziś).Póżniej poszedł czujnik położenia wału ,była wymieniana chłodnica ( ale nasz błąd ,że nie sprawdziłem przy zakupie w jakim jest stanie a była jak sito ) ,z większych rzeczy to poszła nagrzewnica,wymiana wahaczy ,rozrząd -który i tak należy zrobić (nie był robiony od zakupu),na ostatnim zlocie klęknął nam wentylator od klimy .A zresztą wszystko jest w moim temacie ,wymiany i roboty pokazane na bieżąco .
    Co do jazdy .Do normalnego użytkowania jak dla nas jest wystarczająca moc ,potrafi też popierdzielać i wcale nie zżera aż tak dużo jak na to auto.Nasza najwięcej jechała 220km/godz. na autostradzie i było OK , spalanie jakie jest w naszej to na trasie wychodzi od 7-8 l/setkę a w mieście ? no cóż zależy od sytuacji na drodze potrafi wypić nawet 10 l/set.. Wyprzedzanie też nie jest jakieś tragiczne ,jeżeli jest już rozhulana to idzie jak burza .To są tylko moje odczucia jeżeli jednak chce ktoś popierdzielać i bawić się w rajdowca to ten silnik nie jest do takiej jazdy .Ogólnie nie bałbym się kupić tego silnika jeszce raz , w myśl zasady "Jak dbasz tak masz",jeżeli jeszcze umiesz zrobić sobie cokolwiek sam przy aucie to zawsze koszty utrzymania są mniejsze.

  9. #19
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,453

    Domyślnie

    Coś mi zjadło wpis.. ale w skrócie : oczywiście że do 3 tys obrotów to nie jedzie. Ale tak się nie jeździ przecież . Przecież się redukuje i wyprzedza tak że pod koniec manewru właśnie te 6-6,5tys jest . A co to przeszkadza, tak ma być. To z niskich obrótw wyprzedzanie powoduje że panewki obrywają itd., a i samemu się oberwie w końcu bo to ma być manewr zdecydowany i możliwie szybki. Później przy stałej prędkości te 3 tys można sobie jechać, ale po to jest to odcięcie przy prawie 7 i moc max blisko teog żeby z tego korzystać. To że diesle są wykastrowane z tego zakresu to nie znaczy że w TS nie należy go używać.

  10. #20
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie

    To ja też się wypowiem, bo miałem przez rok 166 z TS'em.

    1. Nie był aż taki straszny zamulacz. Elastyczność mniejsza, ale jeśli chodzi o odczucia, to jak to benzyniak - przy wkręcaniu się obroty dostaje się niezłego kopa. I nieprawdą jest, że poniżej 4000 obr nie jedzie wcale. Całkiem elastyczny.
    2. Spalanie 7-9-11, czyli całkiem nieźle jak na dwulitrową benzynę
    3. awaryjność - rozrząd z wariatorem a poza tym totalnie NIC nie wymagało interwencji. Eksploatacja dużo tańśza niż jtd. Oczywiscie do czasu wysypania panewek. Z drugiej strony zrobienie tego to nie są aż tak kosmiczne pieniądze. W Jtd sprzęgło + dwumasa + turbo i masz na remont TS'a.
    4. MASA i prowadzenie - zdecydowanie odczuwalna różnica w zachowaniu auta w porównaniu z moim obecnym czołgiem. Tam, gdzie tamta zwinnie, z gracją przemykała teraz niestety jest rycie przodem.
    5. Brak ter ter ter
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

Podobne wątki

  1. Zakup 156 1,9 JTD po lifcie
    Utworzone przez arecky69 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-12-2015, 21:56
  2. Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 13-09-2013, 13:46
  3. [166] mały,duzy problem
    Utworzone przez makary w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 13-12-2008, 12:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory