A co się stanie, jeśli za bardzo zostanie cofnięty kąt wtrysku? Nie jest przypadkiem tak, że im bliżej górnego martwego położenia tłoka następuje wtrysk, tym większa siła będzie działała na tłok "od góry", co może doprowadzić zarówno do wyrobienia luzu na sworzniach/tulejkach, jak i do pęknięcia tłoka?
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
Tak właśnie będzie.
Zbyt wczesny wtrysk wzmaga dynamikę spalania i powoduje twardą pracę silnika z dużym obciążeniem układu korbowego.
Dla odmiany zbyt późny wtrysk będzie powodował wzrost temperatury spalania.
Ostatnio edytowane przez syfon ; 22-01-2016 o 16:12
Rozumiem , że tuner również zmienia kąt wtrysku? Bo własnie się zastanawiam dlaczego Alfa mojego kuzyna (po tuningu) pracuje bardzo twardo, metalicznie pomimo świeżo zregenerowanych wtryskiwaczach (korekty idealne) a moja nie dotykana przez tunera pracuje cicho i można powiedzieć aksamitnie![]()
Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...
Proponuję zachować spokój i nie siać paniki.
Poniżej przykładowy link do ogłoszenia o sprzedaży 2.0 z przebiegiem340 480 km - no to co ze dwa silniki wymienił zanim sprzedał ?
https://www.mobile.de/pl/Samochod/Al...217305652.html
Ta to niedługo przyjedzie do Polski z przebiegiem 180 tys. za mniej niż 30 tys. zł
Swoją drogą, to ciekawe ile naprawdę mają przejechane egzemplarze z pękniętymi tłokami.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Żałośnie niski przebieg jak na tak poważną usterkę.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10