Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 56

Temat: Przełącza na PB

  1. #41
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Andrzej78500
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Zbąszynek
    Auto
    Focus MK3 FL 1.5 TDCI, 159 1.8 FL
    Postów
    585

    Domyślnie

    ona może być problemem ?

  2. #42
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Ciśnienie minimalne nie może być ustawione tak blisko ciśnieniu które masz.Jak masz 1 bar to ustaw 0.6 bara.Zresztą po poprawnej kalibracji powinno ci to ustawić z automatu

    Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #43
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Andrzej78500
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Zbąszynek
    Auto
    Focus MK3 FL 1.5 TDCI, 159 1.8 FL
    Postów
    585

    Domyślnie

    Rozumiem, ale przecież jak ustawie minimalne na 0.6 a robocze zostawię na 1.16, to będą potężne spadki ciśnienia ; Autokalibrację spróbuje jutro wykonać raz jeszcze. Wtedy gdy mi zgasł, to próbowałem zrobic to ponownie i wyskoczył mi komunikat wartość ciśnienia kolektora .... jest nie prawidłowa czy kontynuować ? - Jak mi coś takie wyskoczy to mam kontynuować ?

  4. #44
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Jak robisz kalibrację to sprawdż najpierw czy już sonda dobrze pracuje

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Andrzej78500 Zobacz post
    Rozumiem, ale przecież jak ustawie minimalne na 0.6 a robocze zostawię na 1.16, to będą potężne spadki ciśnienia
    To tak nie działa.
    Ciśnienie jakie ustawiasz na reduktorze jest stałe/prawie/
    W programie natomiast ustawisz minimalne dopuszczalne ciśnienie do jakiego może spaść aby dalej pracowało na LPG.
    poniżej tej wartości przełączy na pb albo będzie się posiłkować PB pracując jeszcze na lpg.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  5. #45
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Andrzej78500
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Zbąszynek
    Auto
    Focus MK3 FL 1.5 TDCI, 159 1.8 FL
    Postów
    585

    Domyślnie

    No właśnie, więc skoro ustawię minimalne na 0.6 to będą duże spadki aż zacznie się posiłkować PB i dlatego jest to 0.99 bara. I w zasadzie w OSC widać jak to się fajnie część cylindrów przełącza na benzynę, gdy reduktor nie domaga. Jedyny problem to ten ni z tego ni z owego przełącza na benzynę i w zakładce błędy info o niskim cisnieniu. Co ciekawe błąd ten nie zapisuje się, gdy się zrestartuje lpg to błąd znika,aż do następnego przełączenia

  6. #46
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    piotriix nie podpowiadaj chłopakowi źle, to jest upośledzona instalacja, nie możesz do niej pochodzić z ustawieniami jak do instalacji z prawidłowo dobranymi podzespołami. Chłopak ma pod maską Alaskę do kompletu z 2 litrowym TSem. Do tego po zachowaniu ciśnienia i czasów LPG na dużych obciążeniach widać, że ma jakieś wtryskiwacze z małymi dyszami, dlatego na butowaniu nie leci ciśnienie od razu na pysk ale jest tam bardzo ubogo, jedną głowicę już upalił przez to.

    Dlatego też kazałem ustawić minimalne ciśnienie gazu na 1,00bar dla roboczego ~1,30bar, do tego podpieranie benzyną, zapomniałem tylko dopisać żeby czas błędu ciśnienia gazu ustawił sobie na ~800-1000 ms aby uratować chłopakowi kolejną głowicę.

    Andrzej78500 jeśli masz jakiś przenośny internet sensowny i zainstalujesz teamviewar'a mogę Ci pomóc ogarnąć zdalnie z domu tą instalację co do regulacji. Co do Twojej sondy, to że widzisz tam jakieś napięcie nie znaczy że jest podpięta, taki stan występuje nawet przy nie podpiętej sondzie, u Ciebie widać że generalnie odczyt na sondzie się nie zmienia, więc jak dla mnie jest nie podpięta, albo zdechła
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 23-01-2016 o 19:46
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #47
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Andrzej78500
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Zbąszynek
    Auto
    Focus MK3 FL 1.5 TDCI, 159 1.8 FL
    Postów
    585

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    piotriix nie podpowiadaj chłopakowi źle, to jest upośledzona instalacja, nie możesz do niej pochodzić z ustawieniami jak do instalacji z prawidłowo dobranymi podzespołami. Chłopak ma pod maską Alaskę do kompletu z 2 litrowym TSem. Do tego po zachowaniu ciśnienia i czasów LPG na dużych obciążeniach widać, że ma jakieś wtryskiwacze z małymi dyszami, dlatego na butowaniu nie leci ciśnienie od razu na pysk ale jest tam bardzo ubogo, jedną głowicę już upalił przez to.

    Dlatego też kazałem ustawić minimalne ciśnienie gazu na 1,00bar dla roboczego ~1,30bar, do tego podpieranie benzyną, zapomniałem tylko dopisać żeby czas błędu ciśnienia gazu ustawił sobie na ~800-1000 ms aby uratować chłopakowi kolejną głowicę.

    Andrzej78500 jeśli masz jakiś przenośny internet sensowny i zainstalujesz teamviewar'a mogę Ci pomóc ogarnąć zdalnie z domu tą instalację co do regulacji. Co do Twojej sondy, to że widzisz tam jakieś napięcie nie znaczy że jest podpięta, taki stan występuje nawet przy nie podpiętej sondzie, u Ciebie widać że generalnie odczyt na sondzie się nie zmienia, więc jak dla mnie jest nie podpięta, albo zdechła
    Wkoñcu jesteś[emoji4] my master[emoji1] Zrobię autokalibrację (spróbuje) i ustawie te cisnienia i czasy . Sprawdzę pod fesem czy sonda żyje... I sprawdze ten fioletowy kabel.

    Wysłane z mojego LT18i przy użyciu Tapatalka

  8. #48
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Widzę Tapatalka używasz więc sieć mobilna jest jak coś to mówię teamviever i możemy podziałać. Jakie Ty masz tam wogóle pod maską wtryskiwacze ?
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #49
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Andrzej78500
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Zbąszynek
    Auto
    Focus MK3 FL 1.5 TDCI, 159 1.8 FL
    Postów
    585

    Domyślnie

    w świadectwie homologacji jest coś takiego " AC BHZ RAIL" ale po wyguglowaniu niewiele jest :_: Jutro zrobię zdjęcie jak to to wygląda. O ile pamiętam miały niebieskie czapki.

  10. #50
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzej78500 Zobacz post
    w świadectwie homologacji jest coś takiego " AC BHZ RAIL" ale po wyguglowaniu niewiele jest :_: Jutro zrobię zdjęcie jak to to wygląda. O ile pamiętam miały niebieskie czapki.
    Znaczy się REGi.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC03445.JPG
Wyświetleń:	30
Rozmiar:	34.2 KB
ID:	189017
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. sam przełącza z gazu na benzynę
    Utworzone przez jaro1984 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 26-06-2013, 10:33
  2. Nie przełącza się na gaz
    Utworzone przez chao0 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-03-2013, 08:55
  3. nie przełącza na gaz :(
    Utworzone przez bejnar26 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-03-2011, 14:06
  4. przełącza się na benzynę
    Utworzone przez cinas w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 27-02-2011, 12:35
  5. [156] 1.8 TS STAG4 - nie przełącza na gaz?
    Utworzone przez wiluxx w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 29-05-2010, 18:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory