ona może być problemem ?
ona może być problemem ?
Ciśnienie minimalne nie może być ustawione tak blisko ciśnieniu które masz.Jak masz 1 bar to ustaw 0.6 bara.Zresztą po poprawnej kalibracji powinno ci to ustawić z automatu
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Rozumiem, ale przecież jak ustawie minimalne na 0.6 a robocze zostawię na 1.16, to będą potężne spadki ciśnienia; Autokalibrację spróbuje jutro wykonać raz jeszcze. Wtedy gdy mi zgasł, to próbowałem zrobic to ponownie i wyskoczył mi komunikat wartość ciśnienia kolektora .... jest nie prawidłowa czy kontynuować ? - Jak mi coś takie wyskoczy to mam kontynuować ?
Jak robisz kalibrację to sprawdż najpierw czy już sonda dobrze pracuje
- - - Updated - - -
To tak nie działa.
Ciśnienie jakie ustawiasz na reduktorze jest stałe/prawie/
W programie natomiast ustawisz minimalne dopuszczalne ciśnienie do jakiego może spaść aby dalej pracowało na LPG.
poniżej tej wartości przełączy na pb albo będzie się posiłkować PB pracując jeszcze na lpg.
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
No właśnie, więc skoro ustawię minimalne na 0.6 to będą duże spadki aż zacznie się posiłkować PB i dlatego jest to 0.99 bara. I w zasadzie w OSC widać jak to się fajnie część cylindrów przełącza na benzynę, gdy reduktor nie domaga. Jedyny problem to ten ni z tego ni z owego przełącza na benzynę i w zakładce błędy info o niskim cisnieniu. Co ciekawe błąd ten nie zapisuje się, gdy się zrestartuje lpg to błąd znika,aż do następnego przełączenia
piotriix nie podpowiadaj chłopakowi źle, to jest upośledzonainstalacja, nie możesz do niej pochodzić z ustawieniami jak do instalacji z prawidłowo dobranymi podzespołami. Chłopak ma pod maską Alaskę do kompletu z 2 litrowym TSem. Do tego po zachowaniu ciśnienia i czasów LPG na dużych obciążeniach widać, że ma jakieś wtryskiwacze z małymi dyszami, dlatego na butowaniu nie leci ciśnienie od razu na pysk ale jest tam bardzo ubogo, jedną głowicę już upalił przez to.
Dlatego też kazałem ustawić minimalne ciśnienie gazu na 1,00bar dla roboczego ~1,30bar, do tego podpieranie benzyną, zapomniałem tylko dopisać żeby czas błędu ciśnienia gazu ustawił sobie na ~800-1000 ms aby uratować chłopakowi kolejną głowicę.
Andrzej78500 jeśli masz jakiś przenośny internet sensowny i zainstalujesz teamviewar'a mogę Ci pomóc ogarnąć zdalnie z domu tą instalację co do regulacji. Co do Twojej sondy, to że widzisz tam jakieś napięcie nie znaczy że jest podpięta, taki stan występuje nawet przy nie podpiętej sondzie, u Ciebie widać że generalnie odczyt na sondzie się nie zmienia, więc jak dla mnie jest nie podpięta, albo zdechła![]()
Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 23-01-2016 o 19:46
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Widzę Tapatalka używasz więc sieć mobilna jestjak coś to mówię teamviever i możemy podziałać. Jakie Ty masz tam wogóle pod maską wtryskiwacze ?
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
w świadectwie homologacji jest coś takiego " AC BHZ RAIL" ale po wyguglowaniu niewiele jest :_: Jutro zrobię zdjęcie jak to to wygląda. O ile pamiętam miały niebieskie czapki.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts