Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 59

Temat: interfejsy Wi-Fi dla programu AlfaOBD, MES oraz telefonu.

  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2014
    Auto
    159
    Postów
    148

    Domyślnie

    CAMtieCar mam.
    kombinuje z oprogramowaniem z EXAMINERA. aby on wykrywał ten interfejs jako głowice . rozmawiałem z informatykiem i twierdzi że się da( w BMw inpla/DIS wykrywa zwykły interfejs jako głowice

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    niestety mnie się nie udało podłączyć interfejsy i uruchomić examinera , wtedy jeszcze na windows 98, ale trzymam kciuki za powodzenie operacji... zrobiłem testy na stacji roboczej z alfaOBD z tymi dwoma interfejsami WiFi... wszystkie operacje, diagnozy, zapis logów, monitoring wykonywały się bez problemu z kablem żóltym i bez niego, oprócz Proxy Alignment z powodu błędu generic z radiem... bardziej stabilnym interfejsem był interfejs iCar... p.s. szkoda, że ten interfejs iCar nie występuje w wersji z bezpośrednio podłączonymi wyprowadzeniami 1, 9 , zamiast 6, 14... wtedy nie byłby potrzebny kabel Yellow...
    Ostatnio edytowane przez euroscan ; 07-02-2016 o 10:41

  3. #13
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Cytat Napisał euroscan Zobacz post
    p.s. szkoda, że ten interfejs iCar nie występuje w wersji z bezpośrednio podłączonymi wyprowadzeniami 1, 9 , zamiast 6, 14... wtedy nie byłby potrzebny kabel Yellow...
    ale wtedy nie połączył byś się z kolei z silnikiem , ABS oraz wspomaganiem. Tak czy siak wejścia trzeba przełączyć w jakikolwiek sposób . Można też zrobić przelotke i w niej umieścić mikroprzełacznik jeśli ktoś nie chce ingerować w obudowę interfejsu. W tym icar będzie na to bardzo mało miejsca aby to zrobić w środku,dodatkowo wyciąganie płytki wlutowanej obustronnym drukiem bezpośrednio w złącze grozi pourywaniem ścieżek więc jest spore ryzyko uszkodzenia

  4. #14
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2014
    Auto
    159
    Postów
    148

    Domyślnie

    trza by było zastosować :
    http://allegro.pl/przedluzacz-obd2-7...782087266.html
    z tym interfejsem:
    http://viaken.pl/pl/polski-elm327-v3-wifi-ford-mscan-hscan-euroscan-2016.html
    ponieważ jest duża obudowa i łatwo było w nim pomieścić przełączniki.
    euroscan niestety o ile każdy informatyk twierdzi że się da uruchomić EXAMINERA z interfejsem-to już nikomu się tego niechce zrobić, a ja na tyle to się nieznam na informatyce
    Ostatnio edytowane przez monoholik ; 07-02-2016 o 12:04

  5. #15
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Elmów na BT jest od groma , zwykły 327 v.1.4 BT zrobi ta samą sobotę co ten w/w a kosztuje 5 razy mniej a w obudowie też sporo miejsca. Teraz mówimy o fejsach WiFi, te małe ciężko przerabiać (chyba że ktoś ma zacięcie) więc trzeba kombinować z kablem
    Ostatnio edytowane przez tx555 ; 07-02-2016 o 12:23

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,346

    Domyślnie

    po co łaczyc multi z examinerem.
    Bezsensowne posuniecie.
    Skoro Muliecuscan oraz Alfa OBD mają te same funkcje co ww. Examiner.
    i tak nie zrobicie Update centralek bo musicie miec wykupiona licencje Mopar

  7. #17
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2014
    Auto
    159
    Postów
    148

    Domyślnie

    dziadzia82 Muliecuscan wcale niema tych samych funkcji/parametrów co EXAMINER. a co ważniejsze nawet błędy są inaczej tłumaczone!


  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,346

    Domyślnie

    W pracy mam examiner i naprawde niczym sie nie rózni.
    U mnie współpracuje WITECH z Examinerem tyle ze on na siebie zarabia a prywatnie to raczej nigdy by mi sie nie zwrócił.
    Dlatego dalej pozostaje iż ELM do zastosowan domowych jest w sam raz.
    Ostatnio edytowane przez dziadzia82 ; 07-02-2016 o 15:00

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    w tym interfejsie od Vlakena jest dość dużo miejsca, dziwne że Vlaken nie dorobił przełącznika... za to w tym małym, ICar kompletnie nie ma miejsca, płytka jest między pinami...

  10. #20
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2014
    Auto
    159
    Postów
    148

    Domyślnie

    dziadzia82 mam dostęp do I do oryginalnego MESa i EXAMINERA i mas już kilka razy wpienił nieprawidłowo tłumacząc błędy.
    A co do przełączników trza zrobić projekt i dać do wykonania-chętni na zakup na pewno
    się znajdą

Podobne wątki

  1. [159] Interfejsy diagnostyczne
    Utworzone przez michal121 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1858
    Ostatni post / autor: 28-11-2024, 21:45
  2. Odpowiedzi: 123
    Ostatni post / autor: 29-06-2022, 13:28
  3. [Giulietta] Programowanie klucza z pilotem i klucza mechanicznego z pomocą programu AlfaOBD.
    Utworzone przez euroscan w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 14-01-2021, 07:39
  4. [159] Alfa 159 Polaczenie telefonu, przycisk z ikona telefonu na kierownicy.
    Utworzone przez bartek1204 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 14-10-2014, 20:13
  5. Sprawdzenie parametrów programu ALFAOBD
    Utworzone przez samsung12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 31-12-2011, 21:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory