Nic bardziej mylnego
http://archoil.pl/ar9000-friction-modifiers/
Do cywilnej jazdy AR9100 - nie ma po co przepłacać. AR9200 raczej do auta na tor.
Nic bardziej mylnego
http://archoil.pl/ar9000-friction-modifiers/
Do cywilnej jazdy AR9100 - nie ma po co przepłacać. AR9200 raczej do auta na tor.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Czołem,
Nic nie namieszałem. Nadał podtrzymuje swoją opinię że mid/low sapsy lepsze do jtsa ze względu na wstępujący nagar. Ten mój wpis jest dosyć stary, trochę się w olejach pozmieniało od tego czasu. W każdym bądź razie ten enviro teraz jest trudno dostępny wiec może trafił się jakiś lewy stan magazynowy ?? Poza tym pisałem o wersji dopalonej o te cuda wianki od archoilaSam enviro+ jest przyzwoity ale ogolnie są teraz lepsze oleje
Co do wyszukiwarek olejowych, one dają czasem dziwne typy, przykładowo do opli benzynowych na wtrysku bezpośrednim konfigurator motula zaleca 5w30 a do alfy 5w40 only a przecież baza do jtsa podobna![]()
Poza tym oleje HC trochę lepiej wyciszają silnik. btw jakiego 5w30 miałeś zalanego ?
Osobiście jeżeli nie jesteś zadowolony z tego enviro to polecam użyć go jako bazy do płukanki archoila:
http://www.sklep.oilspa.pl/archoil-ar2300
Przejedziesz 2-3k i wymiana na inny olej. Możesz być niestety zaskoczony efektem (tzn. tym co wypłucze)...
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Jednak postanowiłem już, że zaleje Selenia Star ale czy myślisz że trzeba przepłukać. Brercia ma przejechanie 90 tys. Km. Jeździ nią córka i to jest jej perełka i oczko w głowie i ustaliliśmy, że nie będzie żadnych experymentów (mam na myśli płukankę, mój zaprzyjaźniony mechanik też nie uznaje płukania ), no chyba że to konieczne aby pozbyć się enviro???
Pozdrawiam.
No ok Ale konkretnie marki.
Wypatrzyłam tego eneosa sustina ale cholernie drogi, może jest coś o podobnych parametrach tańszego?
Na chwilę obecną mam millersa ee 5w40 i prawie nie znika, wcześniej miałem millersa trident i ubywalo go więcej.
Teraz bym zalał tą plukanke na tysiaka km a później..hmm.. No właśnie... Albo tego eneosa albo nie wiem..
Zawsze zostaje przyzwoity Liqui Moly (jeśli nie podróbka)
Jak Ci tego EE 5W40 dobrało? Millers sugeruje Tridenta, jak rozmawiałem z ekipą sprzedającą Millersa, to potwierdzili i sugerowali ewentualnie CFS.
Jeżdzę aktualnie na LM top tec 4100 5w40 i jak narazie po 2500 km nic mi nie ubyło, rozumiem że mogę to uznać za dobry wynik?to moja pierwsza wymiana w jts.
Alternatywą dla drogiego Synthoila jest
http://www.najlepszysyntetyk.pl/skle...hoil%20AR9100/
Podobno rozlewany w tej samej fabryce, bardzo podobnej jakości.
Jest jeszcze http://olejefuchs.pl/fuchs-titan-rac...ltr.html?sl=pl
Osobiście wlałem http://www.penrite.pl/produkty/oleje.../item/18-hpr-5 (HC z domieszkami chyba PAO; cenowo podobnie jak Meguin). Jak dotąd nie zauważyłem ani "znikania" oleju, ani żadnych negatywnych skutków ubocznych, więc zapewne szybko tego modelu nie zmienię. Choć początkowo miałem chęć na http://www.penrite.pl/produkty/oleje...ths-premium-10 (PAO + Estry) to jego cena szybko zrewidowała moje zachcianki.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10