Strona 9 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 97

Temat: Ładowanie akumulatora z auta z system Start & Stop.

  1. #81
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Fiat Palio & Julka 1.4 MA
    Postów
    1,210

    Domyślnie

    Cytat Napisał euroscan Zobacz post
    sterowanie zasilaniem jest podłaczone do body komputera (BC), tutaj ECu nie ma nic do gadania... BC wyłącza główny przekaznik zasilania chyba po 30 minutach od momentu wyłaczenia silnika...
    A nie 75 sekund? Coś robi PYK po 75 sekundach (zresztą nie tylko w Julce).

  2. #82
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    HAHAHA, "pomoc techniczna" FAP twierdzi, że napięcie ładowania alternatora od 12,5V do 15V w kształcie sinusoidy to jest normalne, bo jest tu INTELIGENTNY alternator.
    I nie ważne, że w dwóch innych identycznych samochodach jest prawie linia prosta z wartościami w przedziale 13,8-14,5,V. Ale niech myślą, bo takiego samochodu na pewno nie odbiorę.

    Powiedzcie mi, jak to jest, że w ASO nie mają programu typu scanxl, którym mogą zrobić wykres danego parametru i za każdym razem muszę im użyczać swojego laptopa. To jest jakieś nienormalne.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	v.jpg
Wyświetleń:	55
Rozmiar:	37.4 KB
ID:	191990

  3. #83
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar dobryalf
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    giulietta serie 1 1,4TB MultiAir 16v 170KMTCT Excl
    Postów
    675

    Domyślnie

    Cytat Napisał Roman35 Zobacz post
    Powiedzcie mi, jak to jest, że w ASO nie mają programu typu scanxl, którym mogą zrobić wykres danego parametru i za każdym razem muszę im użyczać swojego laptopa. To jest jakieś nienormalne.
    To jest normalne bo to jest ASO pewnie kiedyś klasy polmozbyt, mechanicy uczniowie i oszczędny właściciel.

  4. #84
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    A ile kosztuje taki program? 500 zł? Nawet niech kosztuje tysiąc. To i tak powinno być w interesie Fiata, bo na mnie, licząc same samochody zastępcze licząc po stawkach wypożyczalni stracili jakieś 10 tys. zł i tracą z każdym dniem.

  5. #85
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Czy regulator napięcia jest razem z alternatorem czy jest to osobny element? Może ktoś sprawdzić?

  6. #86
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,619

    Domyślnie

    Oddzielny
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #87
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    A nie znasz przypadkiem numeru części? Bo w ASO twierdzą, że jest razem i jutro mają zamówić nowy alternator. Tak to bym im pokazał czarno na białym.

  8. #88
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,619

    Domyślnie

    Bo ty nie jedź do ASO tylko do niezależnego dystrybutora alternatów i osprzętu - np. w wawie jest taki sklep przy al. Wilanowskiej. Zresztą Ty masz chyba auto na gwarancji?
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  9. #89
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Tak, na gwarancji. Więc po co mam gdziekolwiek jeździć? I tam im dużo pomogłem. Jak nie naprawią, to wdrażam plan B, a w międzyczasie plan C, ale wtedy FAP spali się ze wstydu.
    Faktycznie jest taki element jak Regulator napięcia (77365270), który wizualnie wchodzi w skład alternatora, ale można go kupić oddzielnie. Ciekawe co tym razem wykombinują, czy aby nie wymienią tylko alternatora.

  10. #90
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Hehe, ciekawe czy ktoś miał taki objaw - w czasie jazdy podczas mocniejszego przyspieszania przygasa ekran radia, to znaczy kilka razy już się zdarzyło, a potem na razie ustąpiło.
    Uprzedzając pytania - alternator był już wymieniany.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] System start & stop
    Utworzone przez TOM & JULIA w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 281
    Ostatni post / autor: 27-05-2021, 21:42
  2. Ładowanie akumulatora.
    Utworzone przez lutek26 w dziale 147
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 22-02-2014, 18:58
  3. ładowanie akumulatora
    Utworzone przez emo94 w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 30-11-2012, 11:08
  4. [MiTo] system start&stop coś nie halo
    Utworzone przez Lutraki w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-02-2012, 20:03
  5. [159] System start stop
    Utworzone przez misiu7911 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 30-01-2012, 22:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory