Na takiej jakości zdjęciach to nawet po przeszlifowaniu 100 rys by nie było widać.
Na takiej jakości zdjęciach to nawet po przeszlifowaniu 100 rys by nie było widać.
Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest
Odniosłem się do wypowiedzi kamila97.
Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest
Spoko. rys nie ma. jak chcesz to możesz wpaść i ocenić jakośćbłotniki gotowe już troche leza, wiec lakier osiadł, rysy nie wyszły
p500 do podkladu jest czescia naprawy gwarancyjnej akzonobel. także można śmiało p500 szlifować, tylko nie można za mocno przyciskać.
Otóż zawsze kładziemy na gołą blachę... Ja jestem tak uczony... Przez dobrze znaną firmę lakierniczą... także wiedzą czego uczą.... szpachla nie będzie się trzymać na podkładzie, po prostu odpadnie po jakimś czasie
nie ważne jaka grubość, może tyle nie odpadnie, ale lepszą przyczepność ma jak się kładzie na gołą blachę.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Jak się ogłaszałem z klamkami to chętnych nie było. Gość kupił hurtem 18 sztuk a Wy dalej szukajcie po e-bayach i gdzie tam chcecie.
Ps. Jeszcze chyba dwie prawe mam.![]()