Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 39

Temat: Alfa Romeo 166 problem z elektryką.

  1. #11
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2016
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    24

    Domyślnie

    A wyciągał ktoś już zegary i orientuje się czy to trudna operacja?

  2. #12
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Prosta. Masz kilka śrubek pod daszkiem. Musisz na max odsunąć i opuścić kierownicę.

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Dwie śrubki w daszku. Krzyżak. Kierownica w dół i tergasz zegary do siebie. Potem musisz wypiąć 3 wtyczki. Resztę to już będziesz widział.
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  4. #14
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    No z tym kształtem śruby to byłbym ostrożny ja w obu 166 miałem tam imbusy

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    A no to nie wiedziałem. U mnie krzyżak
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  6. #16
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2016
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    24

    Domyślnie

    Witajcie koledzy, co do śrubek to mam imbusy czyli zapewne śruby oryginalne Ale wracając do problemu wyjąłem zegary odpiąłem te trzy kostki przeczyściłem, zapuściłem preparatem, mimo że nie były zaśniedziałe i nie pomogło ;/ Kierunkowskazy dalej migają oba na liczniku z czego jeden słabiej, zależy który damy. Co do temperatury na pewno to nie jest wina układu chłodzenia ponieważ nie gotuje wody ani nie wyrzuca czyli również problem typowo elektroniczny i wnioskuje że brakuje mi gdzieś masy przy zegarach, stąd takie wariacje wskaźnika. Tylko pomocy co jeszcze może być, dodam że zegarów na części nie rozbierałem. Alfa to 166 2.0 TS 2001 rocznik. Dodam tu jeszcze że przed chwilą wróciłem od mojej alficy smutny, zdjąłem ten skaj czy co to skóro podobne co znajduje się przy nogach od strony pasażera żeby dostać się do przekaźnika od kierunków tego za radiem, to co ujrzałem sprawiło że sb usiadłem, jest tam mokro, pełno płynu chłodniczego i teraz pytanie, domyślam się że nagrzewnica mi poszła i czy przez to mogę mieć te wariacje na licznikach? w sensie problem z kierunkami, temp, czy szukać jeszcze dalej?
    Ostatnio edytowane przez deluxon ; 24-03-2016 o 13:10

  7. #17
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    hehehee no to natychmiast kupuj nagrzewnicę i wymieniaj. Manual jest i sam go uzupełniałem

  8. #18
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2016
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    24

    Domyślnie

    To że nagrzewnica do roboty to ja wiem, ale pytam czy może być to przyczyną? Bo nie wiem czy jest sens dalej szukać

  9. #19
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    A jaki sens jest szukać dalej? I tak musisz to zrobić i to szybko zanim większych szkód nie narobi. Czy ma wpływ na Twój problem? Bardzo prawdopodobne ale nie znajdziesz tu potwierdzenia.

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Rob nagrzewnice. Tak czy siak musisz to zrobić. Może to ona jest przyczyną.
    Ostatnio edytowane przez gonzo ; 24-03-2016 o 13:52
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

Podobne wątki

  1. problem z elektryką alfa 156
    Utworzone przez Alfa 156 1.9 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-12-2014, 07:52
  2. Alfa 156 2.4JTD Problem z wibracjami i elektryką:(
    Utworzone przez PrzemoKNZ w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 05-03-2014, 17:47
  3. ALFA GT 3.2 V6 - problem z elektryką
    Utworzone przez rossoneri w dziale GT
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-07-2013, 06:47
  4. Alfa Romeo 156 TS 1,8 Problem z elektryką ???
    Utworzone przez Proteck w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 30-12-2012, 12:53
  5. Alfa 145 1.9 TD 1998, problem z elektryką - POmOCy!
    Utworzone przez BlaCkMagic w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-11-2007, 12:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory