Dziwne że się przegrzał a na wskaźniku 90 stopni, ktoś mi to wytłumaczy ?
Dziwne że się przegrzał a na wskaźniku 90 stopni, ktoś mi to wytłumaczy ?
Ostatnio edytowane przez EGONZGIERZ ; 28-03-2016 o 18:03
Miłośnik pizzy i samochodów włoskich
podlaczylem dzis Alfe pod kompa - nie wypluwa zadnych bledow, wczoraj jeszcze mi sie przypomnialo ze juz po awarii bardzo szybko migotala kontrolka oleju - teraz tego nie ma, silnik odpala po 5s krecenia ale strasznie glosno chodzi, stuka i warczy. Mechanika szukam na jutro ale dzis ciezko cos zalatwic.
znajomy ktory troche sie na w temacie zerknal i twierdzi ze to moze padl rozrząd.
Podejrzewam że panewki ci poszły jak odpalisz i w momencie jak dajesz gazu słychać jest głośne stukanie to panewki.
Miłośnik pizzy i samochodów włoskich
No to faktycznie znajomy sie zna [emoji16]
Zatarles silnik i tyle. Czasami wskaźnik w liczniku złe pokazuje, tak na prawdę dobra temp można sprawdzić tylko na kompie
Ja również zmieniałem chłodnicę wody żeby Vki nie przegrzać..
Ok tylko tak na prawdę chłodnica ma najmniejszy wpływ na grzanie auta niż zablokowany termostat i urwany rozwalona pompa. Widziałem już auta które jeździły z tak tragicznymi chlodnicami i sie nie grzały ze sadze ze jej stan przy obecnej temp powinien stać na 3 miejscu. Swoją droga zablokowany termostat w formie zamkniętej to tez rzadkość, jednak przeważnie w otwartej sie blokuje.
Panowie,
a może ktoś jest z Was z Wloclawka lub okolic i moglby przejazdem rzucic okiem?
rozumiem, że przy zatarciu silnika jedynym słusznym wyjsciem jest szukanie nowego? (od razu zapytam bo moze tez ktos ma do sprzedania?)
jakie moga byc szacunkowe koszty takiej naprawy?
Jerry, tu nie ma co rzucać okiem..... Silnik trzeba rozbierać i tyle. To czy znajdziesz dawcę czy zrobisz remont to Twój wybór i Twojego portfela. Wiadomo że lepiej zrobić remont i mieć wreszcie spokój. Ale może masz wyebane i wstawisz cokolwiek aby pchnąć dalej (bo niby skąd masz mieć gwarancję że sytuacja się nie powtórzy). Raczej co drugi forumowicz TS`a w zapasie nie ma więc po prostu uderzaj na portale handlowe.
Jak auto chodziło - słabe ciśnienie oleju / panewki
Na szybko co możesz zrobić bez dawania mechanika do auta to auto na kanał, miska w dół i odkręć chociaż by dojść do jednej panewki zobacz jej stan jak i stan czopu na wale .
@EGONZGIERZ ,Dziwne że się przegrzał a na wskaźniku 90 stopni, ktoś mi to wytłumaczy ?
No właśnie, mnie jak Marea 2.4TD na panewkach złapała to silnik zgasł nagle w czasie jazdy - wiadomo lato/ 90st na blacie, w momencie, gdy auto się zatrzymało temperatura (logiczne) zaczęła w dość żwawym tempie szybować pod 130st![]()
Ostatnio edytowane przez KaaC ; 29-03-2016 o 10:39
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.