Strona 35 z 114 PierwszyPierwszy ... 25262728293031323334353637383940414243444585 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 341 do 350 z 1137

Temat: Wymiana oleju, czyszczenie odmy, czyszczenie filtru modułu MA.

  1. #341
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,820

    Domyślnie

    No dziwna sprawa , napisz coś więcej , który rocznik , przebieg , co ile olej i jaki? Kupiłeś nowy moduł przez Fap ?

  2. #342
    Użytkownik Rowerzysta Avatar lobov
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    okolice Rzeszowa
    Auto
    była: 156, 159 Jest: Giulietta 1,4 170 Sport i jakieś Audi ;)
    Postów
    399

    Domyślnie

    Rocznik auta 2010. Wg danych z serwisu moduł był zmieniony pierwszy raz w 2013 przy 110 kkm, wytrzymał niecałe 80kkm. Jak kupowałem zalany był Motulem xclean 5w30, wcześniej nie wiem. Teraz śmiga na xclean 10w40. Moduł kupowałem po znajomościach. W serwisie na dzień dobry powiedzieli 3800zł <shock>

  3. #343
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,820

    Domyślnie

    Cytat Napisał lobov Zobacz post
    . Teraz śmiga na xclean 10w40
    że jak ????

  4. #344
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2016
    Mieszka w
    GTC
    Auto
    Giulietta 1.4 Multiair 170 + TCT '12
    Postów
    119

    Domyślnie

    A co jest nie tak? Nie pasuje, że używa Motul'a czy, że 10W (co moim zdaniem jest przesadą...)?

  5. #345
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 TB MA 2010
    Postów
    2,091

    Domyślnie

    Pewnie chodziło o 5W40 x-clean
    Serdecznie pozdrawiam,
    PW znów dostępne ale najlepiej: wlyszkow@vp.pl
    ANALIZY OLEJU

  6. #346
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,557

    Domyślnie

    do MA leja albo 5W albo 0W,ciekawi mnie skad pomysl na 10w?proszenie sie o rychle problemy.
    motul ok, sam leje, choc sa tez lepsze ale drozsze oleje

  7. #347
    Użytkownik Rowerzysta Avatar lobov
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    okolice Rzeszowa
    Auto
    była: 156, 159 Jest: Giulietta 1,4 170 Sport i jakieś Audi ;)
    Postów
    399

    Domyślnie

    Oczywiscie 5w40, mój error. 10w40 chyba nawet nie ma.

  8. #348
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,820

    Domyślnie

    Mam chyba niezbyt dobrą wiadomość . Zamówiłem sobie w ASO filtr modułu MA o nr 55238665 (numer od lat się nie zmienił) i dobrze ze go w sklepie obejrzałem a nie wziąłem w ciemno . Jak wiemy ten filtr który wyciągaliśmy z naszych MA można było wykręcić wyczyścić i wkręcić z powrotem -siatkę miał trwałą metalową więc praktycznie niezniszczalny . Niestety takich już nie ma w sprzedaży,ten filtr w obecnym wydaniu ma siatkę plastikową podobną do tej z filtra turbo tylko chyba nie aż tak drobną ale nie wróże mu jakiejś sporej trwałości. Ciekawi mnie skąd ta zmiana ,może się wycwanili żeby ten filtr był jednorazowego użytku i trzeba go będzie wymieniać zamiast czyścić?

  9. #349
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 TB MA 2010
    Postów
    2,091

    Domyślnie

    Filtrowanie może mieć lepsze niż siatka metalowa. Co do trwałości to jednak nie turbina więc może plastik wytrzyma dłużej niż w śrubie turbo. Mnie martwi brak bypassa kiedy siatka się zapcha jeśli jest drobniejsza a przy wymianach książkowych i na zimno to całkiem realne.
    Serdecznie pozdrawiam,
    PW znów dostępne ale najlepiej: wlyszkow@vp.pl
    ANALIZY OLEJU

  10. #350
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    Cytat Napisał wlyszkow Zobacz post
    Brawo ale zła wiadomość, że pozmianowy MA padł.
    Bo ja wiem, oglądałem jedną 1.4 170 kucy (trochę z ciekawości, bo to jednak nie mój target, a że akurat byłem przejazdem, to zajechałem bo kolor i wyposażenie było ciekawe). Produkcja końcówka 2012, polska dilerka, eksploatowany głownie w trasie serwisowany w ASO jak FAP wymaga czyli co 30k W każdym baz razie auto było po wymianie modułu MA przy przebiegu 62k. Domniemuję po dacie produkcji że był już pozmianowy. Jak widać nie ma reguły

Podobne wątki

  1. [159] Czyszczenie odmy - 2.4 JTDm
    Utworzone przez murgal w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 06-10-2024, 19:50
  2. Czyszczenie odmy olejowej
    Utworzone przez MatiMatteo w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-01-2016, 18:55
  3. Czyszczenie odmy jak ?
    Utworzone przez damian7110 w dziale GT
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-11-2015, 11:23
  4. Czyszczenie odmy w JTD - pytanie
    Utworzone przez bastan w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-09-2015, 07:57
  5. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 16-08-2015, 08:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory