Temat: Korekty wtrysków

  1. #1891
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2015
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V
    Postów
    133

    Domyślnie

    Dla mnie korekty marzenie. Ja mam na jałowym na 3 cyl 5,5 na 1 i 4 po minus 2,6 i na drugim około minus 0,5. Takze 3 mam do wymiany tak mi się wydaje

    Wysłane z mojej m4

  2. #1892
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar łuk4sz
    Dołączył
    04 2014
    Auto
    159 2.0 JTDm (2021 -) 159 1.9 JTDm 8V 2010 berlina (2014-2018)
    Postów
    919

    Domyślnie

    Cytat Napisał artur_g Zobacz post
    Dla mnie korekty marzenie. Ja mam na jałowym na 3 cyl 5,5 na 1 i 4 po minus 2,6 i na drugim około minus 0,5. Takze 3 mam do wymiany tak mi się wydaje

    Wysłane z mojej m4
    A klapy wirowe w kolektorze masz ogarnięte?

  3. #1893
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał artur_g Zobacz post
    Dla mnie korekty marzenie. Ja mam na jałowym na 3 cyl 5,5 na 1 i 4 po minus 2,6 i na drugim około minus 0,5. Takze 3 mam do wymiany tak mi się wydaje

    Wysłane z mojej m4
    Najpierw ogarnij wtyczkę na 3. wtryskiwaczu, bo może przerywać.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  4. #1894
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Hesus88
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Praga( ta czeska)
    Auto
    Daewoo Nubira II była, Alfa 159 1.9 JTDm16v jest
    Postów
    315

    Domyślnie

    a żeby było śmiesznie autko ma prawie 240 tys km z tym ze przy 210 jak zmienialem filtr paliwa to zalalem LM diesel cos tam i od tej pory caly czas jezdze na oleju 2t

  5. #1895
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2015
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V
    Postów
    133

    Domyślnie

    Klap jeszcze nie ruszyłem. Z tą wtyczką coś pomyślę ale już kilka razy odpinalem wtyczki i nie było żadnej różnicy.

    Wysłane z mojej m4

  6. #1896
    Użytkownik Romeo Avatar Lucas83
    Dołączył
    01 2010
    Auto
    Nissan Murano Z 51 3.5L V6
    Postów
    1,209

    Domyślnie

    U mnie klapy off na jałowych korekty :
    1c 0.4
    2c 0.7
    3c -1.45
    4c 0.75

    Wysłane z Nokii 3310
    Była AR 147 TS 1.6 105CV -2002r
    Była AR 159 SW 1.9 JTDm 150CV - 2006/7
    Jest Nissan Murano II 3.5L V6 258CV

  7. #1897
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDm 170 KM
    Postów
    268

    Domyślnie

    Silnik seria, nic nie było grzebane. Dobre to to, czy nie? Na marginesie dodam, że jak wcisnę do oporu na 3 biegu to korekty "dynamiczne" mam wszędzie nieco ponad 1, no może 1,5 (lecę z pamięci).
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20160422_165908.jpg
Wyświetleń:	75
Rozmiar:	64.4 KB
ID:	199321.

    Tak jak widac, pomiar na tempomacie na ekspresówce, może było lekko pod górkę. Jednak dwa dni później przy tej samej prędkości na płaskim było podobnie.

    EDIT:

    zdjęcie po uploadzie straciło trochę ostrości, org rozmiar tutaj http://imgur.com/BR2l9zR
    Ostatnio edytowane przez darkghost ; 30-04-2016 o 20:24

  8. #1898
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Casio
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Włoskie, doładowane
    Postów
    729

    Domyślnie

    Słuchajcie, ile warsztaty, ewentualnie serwisy Bosch biorą za przełożenie wtrysku na próbę? Długo trwa taka operacja? Mam do sprawdzenia wtrysk nr 1. Chciałbym go zamienić miejscami z wtryskiem nr 3. Aktualna korekta na rozgrzanym to +1,2. Na zimnym ponad +2,2. Kuracja olejem 2T nieskuteczna.

  9. #1899
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    Za przełożenie na próbę tyle samo co za wymianę. Zależy jak pójdzie ale od 80 do 100

  10. #1900
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar pilot173
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 140 KM, 2003
    Postów
    143

    Domyślnie

    Panowie,
    U mnie chyba leje jeden na cylindrze 3. Poniżej dane z FESa. Może tym być spowodowane kopcenie szarym dymem przy bardzo dynamicznym przyśpieszaniu?

    Czas Inj. correction Cyl. 3 Inj. correction Cyl. 4 Inj. correction Cyl. 1 Inj. correction Cyl. 2
    s mm³/w mm³/w mm³/w mm³/w
    0 0,57 -0,14 -0,14 -0,26
    0,77 0,55 -0,16 -0,12 -0,27
    1,58 0,57 -0,18 -0,1 -0,28
    2,38 0,58 -0,18 -0,1 -0,3
    3,19 0,59 -0,17 -0,12 -0,27
    4 0,57 -0,17 -0,12 -0,27
    4,8 0,58 -0,15 -0,14 -0,27
    5,61 0,57 -0,16 -0,14 -0,29
    6,42 0,6 -0,12 -0,17 -0,3
    7,23 0,58 -0,13 -0,15 -0,28
    8,05 0,6 -0,14 -0,13 -0,31
    8,84 0,6 -0,15 -0,12 -0,32

Podobne wątki

  1. [159] Poradnik do Korekty Wtrysków
    Utworzone przez Fryta118 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2016, 18:28
  2. KOREKTY WTRYSKÓW 1.9 jtd 16v
    Utworzone przez Michał 12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 16:34
  3. korekty wtrysków
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 07-06-2015, 13:15
  4. [159] Korekty wtrysków.
    Utworzone przez zahmitokersoken w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-12-2014, 21:16
  5. Korekty wtrysków 1,9 mJTD 16 V
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 08:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory