Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 87

Temat: Pękanie głowicy w 2.4 jtdm

  1. #61
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Lublin/Warszawa
    Auto
    159 2.4 Q-Tronic 2009, Giulia MY24 Tributo Italiano
    Postów
    328

    Domyślnie

    Cytat Napisał Frryk Zobacz post
    Zgada się mam nadzieję tylko że jak poskładają mi moją Alfinkę to już 3raz głowica nie pierdyknie bo z miejsca szrotuje Ja mam też z mooocno cofnietym licznikiem, 2006 rok a 180tyś pokazuje ;D myślę że z 50K cofneli ;/
    Mogli cofnąć 50, a mogli i 150. :p

    Cytat Napisał pampik Zobacz post
    A głowice regenerowales czy kupiłeś nowa ?? Nowe ma cinek w rozsądnej cenie.
    Jeśli chodzi o regenerację to powiem jedno. Odlewu się nie spawa. Są wyjątki i coś co nie jest narażone na tak duże zmiany temperatury to spoko. Ale głowicy bym nie spawal.
    Rozsądnej to znaczy ile?

  2. #62
    Użytkownik Znawca Avatar szewi
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa
    Postów
    1,084

    Domyślnie

    wg mnie spawanie głowicy to średnia opcja, chyba że naprawa fabryczna z gwarancją.
    Regenruje się u nas wszystko, ale z jakim skutkiem - po regeneracji maglownicy i 2 poprawkach i nadal jej niesprawności, powiedziałem sobie koniec z regeneracjami...A spawanie glowicy to wg mnie juz tym bardziej śliska sprawa.

    Ja moze mialem szczescie ale uzytkowalem 3 (z czego 2 nadal) auta z silnikami 2.4 silniki 200 i 210, przebiegi pewne zakres 140kkm, 190kkm, 250kkm - dwa z chipem jedna bez, wszystkie bez dpf, jedna z egr off i nic z glowica nigdy sie nie dzialo (przepraszam w jednej wymienialem uszczelke pod glowica, ale glowica byla sprawdzona i byla sprawna bez pekniec), kolektory sprawne po wymieniane na nowe z klapami.
    Jestescie pewni ze auto nie mialo zadnych niedomagań wczesniej ?
    Kolega z dwukrotnie peknieta glowicą, chyba sam napisał co było przyczyną - niesprawny uklad chlodzenia.
    Kto wymienia regularnie plyn chlodzenia, czy sprawdza jego właściwosci ?
    Roznice temperatur nie sa dobre dla tego auta - np zima minusowe temp i but, albo myjnia i but itp albo but zanim auto osiagnie optymalna temp pracy.
    Ostatnio edytowane przez szewi ; 02-05-2016 o 12:04

  3. #63
    Użytkownik Ogier Avatar ziomal73
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Vanuatu
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
    Postów
    191

    Domyślnie

    uslyszałem dzisiaj w serwisie teorie, że pękają w wersjach 210 KM, bo jakieś kanaliki sie przytykają , a wersje 200KM jesli tylko maja egr i klapy out to będą żyły. cytuje, bo ja sie na tym nie znam

  4. #64
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    Cytat Napisał ziomal73 Zobacz post
    uslyszałem dzisiaj w serwisie teorie, że pękają w wersjach 210 KM, bo jakieś kanaliki sie przytykają , a wersje 200KM jesli tylko maja egr i klapy out to będą żyły. cytuje, bo ja sie na tym nie znam
    Głowica w silniku 200 i 210 km jest dokładnie taka sama, jedyne różnuce w tym silniku to inne wtryskiwacze, turbo i program, ot tyle.

    A co do regeneracji fabrycznej głowice sprzedawane jako remanufactured przez serwis(sam je paru osobom z forum sprzedawałem) nie są spawane tylko zupełnie nowe, jedyna różnica to że trzeba oddać starą, może być nawet od innego auta albo w kawałkach. Przepisy o ekologii
    Ostatnio edytowane przez jasio79 ; 21-03-2017 o 08:57

  5. #65
    Użytkownik Znawca Avatar SliwusBuu
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Mazda MX5 NBfl 1.8l, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm 2006r.; Alfa Romeo 156, 1.9 JTD 115KM - była
    Postów
    1,075

    Domyślnie

    Różne bajki się słyszy Głowica w wersjach 200 i 210 KM jest taka sama. Inne są wtryski, pompa CR i turbina.

    No to mnie kolega Jasio uprzedził.

  6. #66
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2017
    Auto
    szukam
    Postów
    5

    Domyślnie

    Hej. Zastanawiam się nad zakupem 159 z 2,4 200km automat 2008 rok, i chciałbym poznać orientacyjne koszta wymiany głowicy.

  7. #67
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Jasiu podawał w innym temacie cenę głowicy, obecnie ponad 6000.
    Nie ma co zakładać, że w Twoim egzemplarzu ona pęknie, aczkolwiek dobrze jest mieć zachomikowane na czarną godzinę.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  8. #68
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Jasiu podawał w innym temacie cenę głowicy, obecnie ponad 6000.
    Nie ma co zakładać, że w Twoim egzemplarzu ona pęknie, aczkolwiek dobrze jest mieć zachomikowane na czarną godzinę.
    A uzywanych na rynku brak

    Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

  9. #69
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Zachomikowane to warto mieć pieniądze na zupełnie inną markę...i już nigdy nie wracać.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  10. #70
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar MikeDraven
    Dołączył
    05 2016
    Mieszka w
    Bogatynia
    Auto
    brak
    Postów
    793

    Domyślnie

    Cytat Napisał szewi Zobacz post
    Kolega z dwukrotnie peknieta glowicą, chyba sam napisał co było przyczyną - niesprawny uklad chlodzenia.
    Podłącze się Auto kolegi Frryk jest od ponad roku w moich rękach i zgodnie z jego radami uważam na obroty jak auto jest zimne itd. Poki co wszystko z głowicą (nr. 3 jest ok Oby tak dalej
    "Nie możesz nazywać siebie prawdziwym miłośnikiem motoryzacji jeśli nigdy nie miałeś Alfy Romeo" - Jeremy Clarkson

    Pomogłem? Dodaj punkt reputacji (gwiazdka pod postem)

Podobne wątki

  1. regeneracja głowicy T.S.
    Utworzone przez cinas w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 07-04-2017, 14:38
  2. Śruby do głowicy 1.7 16V
    Utworzone przez Tomakt w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-05-2013, 09:50
  3. [MiTo] Pękanie alternatora
    Utworzone przez Flar w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 06-02-2013, 12:57
  4. [159] Wymiana uszczelki głowicy - 2.4 JTDm
    Utworzone przez TriXter w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 03-01-2013, 11:15
  5. 1,9 jtdm 16v metaliczne stuki w głowicy
    Utworzone przez andrzejm36 w dziale GT
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 18-05-2012, 19:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory