Panie Mirku, a gdy podczas statycznego testu korekty lecą a dynamicznego się ładnie układają bliżej 0 poniżej 1 to tragedii nie ma?![]()
Panie Mirku, a gdy podczas statycznego testu korekty lecą a dynamicznego się ładnie układają bliżej 0 poniżej 1 to tragedii nie ma?![]()
Panowie a z czego może wynikać, że czasami korekty są idealne i silnik pracuje super a czasami bliskie 2.0 i silnik pracuje jak Ursus?
Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.
No właśnie nie, ale objawy te potrafią się nasilać/zmieniać kilka razy w ciągu jednej jazdy.
Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.
W czasie jazdy korekty wtryskiwaczy zmieniają się wraz z obciążeniem silnika. Przytkany wtryskiwacz będzie miał wtedy wyższą korektę dodatnią.
Klapy i EGR ogarnąłeś?
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Tak, objawy te zaczęły się właśnie po usunięciu klap i EGR.
Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.
Proponuję Ci jedź do serwisu gdzie czyszczą układ paliwowy. Mnie ten zabieg bardzo pomógł
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
Problem rozwiązany. Winnym okazała się luźna wtyczka na 5 wtrysku.
Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.
Ciekawe bo ja jak miałem problem na 3 wtyczce to był błąd. Gdzie ecu wyraźnie wskazał że 3 wtrysk nie działa
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
Może wy na 5 już tego nie macie [emoji14] [emoji12]
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON