Nie widać żeby płyn bomblił, nagrałem wideo czyli chyba wszystko ok? Macie też delikatnie upocony czy sucho?
https://youtu.be/7cFhoK4ebTA
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Nie widać żeby płyn bomblił, nagrałem wideo czyli chyba wszystko ok? Macie też delikatnie upocony czy sucho?
https://youtu.be/7cFhoK4ebTA
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Panowie, mam taki oto problem ze wspomaganiem w swije 159:
youtube.com/watch?v=p1xyKI2q-Lk&feature=youtu.be
Płyn zachowuje się tak nawet bez kręcenia kierownicą.
Nie jest to wina sitka w zbiorniczku bo doraźnie przed zamówieniem nowego usunąłem sitko ze starego i nic to nie zmieniło.
Płyn wymieniany profilaktycznie niespełna rok temu.
Jakieś pomysły czym to może być spowodowane? Po wsłuchaniu się na postoju i kręceniu kierownicą słychać ciche wycie pompy.
Pompa zasysa powietrze. Sprawdź wąż od zbiorniczka do pompy.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Oba węże są ok zarówno ten do pompy jak i powrót.
Zamieszanie w zbioeniczku jest tak duże ze wybija plyn ze zniorniczka i jest caly tlusty.
Gdzieś na ssaniu musisz mieć uszkodzony wąż bądź opaskę. Możesz tego nie zauważyć gołym okiem, bo płyn nie będzie wyciekać - pompa tędy zasysa powietrze. Siła ssania jest bardzo duża.
Sprawdzałeś maglownicę pod kątem zapocenia/wycieków?
Jeśli i tam będzie sucho, to zacznij od wymiany płynu.
Ostatnio edytowane przez magil ; 07-06-2016 o 18:59
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Koledzy, czy na gumowanie wspomagania pomoze wymiana zbiorniczka na pozmianowy i wymiana płynu ? Auto ma 140000km wątpię by to była maglownica. Pompa nie wyje, w zbiorniczku sie nie pieni, płyn koloru czerwonego raczej klarowny.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Witam. U mnie generalnie nic zlego sie nie dzieje. Wspomaganie nie buczalo...dopiero teraz bo mam troche ponizej minimum plynu. Ale czemu go ubylo? Poniewaz w zbiorniczku jest dosc duzy przeplyw i bulgotanie ale nic nie pieni, jednak przez zaworek w korku zawsze wydostawal sie plyn na zewnatrz. Sprawdze date zbiorniczka i sitko i dam znac. Bardziej mnie zastanawia jaki plyn mam dolac? Czerwony czy zielony? Auto z 2006 toku a na naklejce pod maska na macie wygluszajacej tutela gi/r czyli zielony. Ale niby w tym czasie wychodzily na czerwonym? Zglupiec mozna...
Najlepiej odessac trochę płynu strzykawka i zobaczyć na husteczce albo ręczniku kuchennym. U mnie na naklejce też jest GI/R a zalany był czerwony.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez Radziundzio ; 26-06-2016 o 14:32