Odłączyłem przepływomierz i próbowałem ruszyć nie było szans zero mocy kompletnie tak jakby go cos trzymało to chyba przepływomierz jest dobry co nie?
Odłączyłem przepływomierz i próbowałem ruszyć nie było szans zero mocy kompletnie tak jakby go cos trzymało to chyba przepływomierz jest dobry co nie?
Ty musisz podmienić przepływkę żeby ją sprawdzić. Odłączenie przepływomierza daje efekty ale w autach od 2001r.
Przylacze sie do tematu aby nie zakladac nowego,bo mam podobny problem.
Otorz od jakiegos czasu cos brzeczy mi w tlumiku chyba w katalizatorze.Za bardzo sie tym nie przejmowalem bo nie bylo zabardzo roznicy w jezdzie procz chalasu,ale dzisiaj po 10 minutowej przerwie na postoju auto bylo zamulone,nie bylo szans aby dosjc do 5000 tys obrotow.
Przeplywka i sonda jakis czas temu wymieniana,czy to moze byc wina kata zapchanego.Odglos jest taki jakby melal uderzal o tlumik.
O jaki samochód chodzi?
Uzupełnij profil
hmm jak to jest z tym wariatorem ... kiedy on się załącza ? ( czy to jest coś w stylu systemu VTEC w hondzie? ) ...
bubu321 napisał w jednym z wątków
" * 800rpm to 1800rpm Variator Solenoid is Deactive
* 1800rpm to 4250rpm Variator Solenoid is Active
* 42500rpm to 7200rpm Variator Solenoid is Deactive
* 7200rpm to 1800 rpm Variator Solenoid is Active "
to oznacza ze od 4.2500 rpm wariator jest nieaktywny ? aż do 7200 ?? ja w tym przedziale obrotów mam dziurę że ho ho co mnie często irytuje bo przecież to auto od tych 4200 podobno wkęca się najlepiej![]()
chodzi o 156 2.0 TS dodatkowo zauwazylem ze tak jakby piasek skas sie przesypywal jak dam mu w palnik,marchewka zadna sie nie pali,jesli chodzi o bledy to wczesniej bylo cos ze spalaniem stukowym.Bledy jakie niedawno odczytalem to:
P1653 Camshaft control relay circuit
P0325 Knock sensor 1 Circuit Malfunction(Bank I of Single sensor)
U1600 Immobilizer signal improbable
Ostatnio edytowane przez tygrysek ; 21-05-2009 o 19:28
- w samochodach od XI 2000 odłaczenie przpływomierza zablokuje uruchomienie silnika.
- ta metoda sprawdza się tylko w silnikach do 2000 roku.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Chyba raczej nie, miałem TSa wyprodukowanego właśnie po XI2000 i dało radę odłączyć przepływomierz. Uruchomienie silnika z odłączonym było mozliwe, ale na wolnych obrotach silnik się "dusił" po dodaniu "gazu" było o.k. i dało się jechac.
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
- właśnie doczytałem że P0325 wymaga naprawy w trybie ekspresowym.
- w koncu to czujnik granicy samozapłonu.
- dalsza jazda grozi uszkodzeniem silnika.
- poniżej tabelka , z niej wynika że nalezy raczej mówic o typie ECU a nie o dacie produkcji.
zródło: http://www.squadra-tuning.com/EN/EN_...alfa_romeo.htm
-EURO2, 1997 until September 2000.
- 1.6 16VTS '97
Bosch Motronic M2.10.4 ECU Code: 0.261.204.772 Chip: PLCC32 27C512
Rev. limiter unchanged
Modified camshaft adjustment timing.
- 1.6 16V TS '98
Bosch Motronic M1.5.5 ECU Code: 0.261.206.316 Chip: Flash EEPROM
Rev. limiter unchanged
Modified intake length adjustment timing
Modified camshaft adjustment timing.
- 1.8 TS 16V
Bosch Motronic M1.5.5 ECU Code: 0.261.204.947 ('99 sw 002,024,035)
Bosch Motronic M1.5.5 ECU Code: 0.261.204.732 ('98 sw 033,044,055,066)
Chip: Flash EEPROM
Rev. limiter from 7100 to 7300 RPM
Modified intake length adjustment timing
Modified camshaft adjustment timing.
- 2.0 TS 16V
Bosch Motronic M1.5.5 ECU Code: 0.261.204.270 ('98 SW: 055, 066)
Bosch Motronic M1.5.5 ECU Code: 0.261.204.948 ('98 SW: 024, 046)
Chip: Flash EEPROM
Rev. limiter from 7300 to 7500 RPM.
Modified intake length adjustment timing
Modified camshaft adjustment timing.
- Selespeed
Bosch Motronic ME3.1 ECU Code: 0.261.204.949 Chip: Flash EEPROM
Rev. limiter unchanged.
Modified intake length adjustment timing
Modified camshaft adjustment timing.
- 2.5 24V V6
Bosch Motronic ME2.1 ECU Codes: 0.261.204.705 Chip: Flash EEPROM 28F200
Bosch Motronic ME2.1 ECU CODEs: 0.261.206.168 Chip: Flash EEPROM 28F200
Rev. limiter from 6800 to 7200 RPM
- EURO3 , from production September 2000
- 1.6 TS 16V
Bosch Motronic ME7.3
- 1.8 TS 16V
Bosch Motronic ME7.3
- 2.0 TS 16V
Bosch Motronic ME7.3
- 2.5 24V V6
Bosch Motronic ME3.1 ECU Codes: 0.261.206.663 Chip: Flash EEPROM
Bosch Motronic ME3.1 ECU Codes: 0.261.207.597 Chip: Flash EEPROM
Rev. limiter from 6800 to 7200 RPM.
- GTA
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 22-05-2009 o 10:48
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
A mnie ciągle nurtuje to P1653, w innym temacie nie dostałem odpowiedzi z czym to się je.