Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35

Temat: Brak mocy w 2.0 TS

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar michal87tg
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    AR 156 po FL SportWagon 1.9 JTDm
    Postów
    719

    Domyślnie

    Odłączyłem przepływomierz i próbowałem ruszyć nie było szans zero mocy kompletnie tak jakby go cos trzymało to chyba przepływomierz jest dobry co nie?

  2. #22
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Rzeszów/Irl.
    Auto
    159 1.9 jtdm 16v 2007
    Postów
    122

    Domyślnie

    Ty musisz podmienić przepływkę żeby ją sprawdzić. Odłączenie przepływomierza daje efekty ale w autach od 2001r.

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    AR 156 2.0TS 1998 ciemna zielen
    Postów
    58

    Domyślnie

    Przylacze sie do tematu aby nie zakladac nowego,bo mam podobny problem.
    Otorz od jakiegos czasu cos brzeczy mi w tlumiku chyba w katalizatorze.Za bardzo sie tym nie przejmowalem bo nie bylo zabardzo roznicy w jezdzie procz chalasu,ale dzisiaj po 10 minutowej przerwie na postoju auto bylo zamulone,nie bylo szans aby dosjc do 5000 tys obrotow.
    Przeplywka i sonda jakis czas temu wymieniana,czy to moze byc wina kata zapchanego.Odglos jest taki jakby melal uderzal o tlumik.

  4. #24
    ViP Romeo Avatar puotek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    156FL Q2
    Postów
    1,090

    Domyślnie

    O jaki samochód chodzi?
    Uzupełnij profil

  5. #25
    banita
    Gość

    Domyślnie

    hmm jak to jest z tym wariatorem ... kiedy on się załącza ? ( czy to jest coś w stylu systemu VTEC w hondzie? ) ...

    bubu321 napisał w jednym z wątków

    " * 800rpm to 1800rpm Variator Solenoid is Deactive

    * 1800rpm to 4250rpm Variator Solenoid is Active

    * 42500rpm to 7200rpm Variator Solenoid is Deactive

    * 7200rpm to 1800 rpm Variator Solenoid is Active "

    to oznacza ze od 4.2500 rpm wariator jest nieaktywny ? aż do 7200 ?? ja w tym przedziale obrotów mam dziurę że ho ho co mnie często irytuje bo przecież to auto od tych 4200 podobno wkęca się najlepiej

  6. #26
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    AR 156 2.0TS 1998 ciemna zielen
    Postów
    58

    Domyślnie

    Cytat Napisał puotek Zobacz post
    O jaki samochód chodzi?
    Uzupełnij profil
    chodzi o 156 2.0 TS dodatkowo zauwazylem ze tak jakby piasek skas sie przesypywal jak dam mu w palnik,marchewka zadna sie nie pali,jesli chodzi o bledy to wczesniej bylo cos ze spalaniem stukowym.Bledy jakie niedawno odczytalem to:

    P1653 Camshaft control relay circuit
    P0325 Knock sensor 1 Circuit Malfunction(Bank I of Single sensor)
    U1600 Immobilizer signal improbable
    Ostatnio edytowane przez tygrysek ; 21-05-2009 o 19:28

  7. #27
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - w samochodach od XI 2000 odłaczenie przpływomierza zablokuje uruchomienie silnika.
    - ta metoda sprawdza się tylko w silnikach do 2000 roku.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #28
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Chyba raczej nie, miałem TSa wyprodukowanego właśnie po XI2000 i dało radę odłączyć przepływomierz. Uruchomienie silnika z odłączonym było mozliwe, ale na wolnych obrotach silnik się "dusił" po dodaniu "gazu" było o.k. i dało się jechac.
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  9. #29
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - właśnie doczytałem że P0325 wymaga naprawy w trybie ekspresowym.
    - w koncu to czujnik granicy samozapłonu.

    - dalsza jazda grozi uszkodzeniem silnika.

    - poniżej tabelka , z niej wynika że nalezy raczej mówic o typie ECU a nie o dacie produkcji.

    zródło: http://www.squadra-tuning.com/EN/EN_...alfa_romeo.htm

    -EURO2, 1997 until September 2000.

    - 1.6 16VTS '97
    Bosch Motronic M2.10.4 ECU Code: 0.261.204.772 Chip: PLCC32 27C512
    Rev. limiter unchanged
    Modified camshaft adjustment timing.

    - 1.6 16V TS '98
    Bosch Motronic M1.5.5 ECU Code: 0.261.206.316 Chip: Flash EEPROM
    Rev. limiter unchanged
    Modified intake length adjustment timing
    Modified camshaft adjustment timing.

    - 1.8 TS 16V
    Bosch Motronic M1.5.5 ECU Code: 0.261.204.947 ('99 sw 002,024,035)
    Bosch Motronic M1.5.5 ECU Code: 0.261.204.732 ('98 sw 033,044,055,066)
    Chip: Flash EEPROM
    Rev. limiter from 7100 to 7300 RPM
    Modified intake length adjustment timing
    Modified camshaft adjustment timing.

    - 2.0 TS 16V
    Bosch Motronic M1.5.5 ECU Code: 0.261.204.270 ('98 SW: 055, 066)
    Bosch Motronic M1.5.5 ECU Code: 0.261.204.948 ('98 SW: 024, 046)
    Chip: Flash EEPROM
    Rev. limiter from 7300 to 7500 RPM.
    Modified intake length adjustment timing
    Modified camshaft adjustment timing.

    - Selespeed
    Bosch Motronic ME3.1 ECU Code: 0.261.204.949 Chip: Flash EEPROM
    Rev. limiter unchanged.
    Modified intake length adjustment timing
    Modified camshaft adjustment timing.

    - 2.5 24V V6
    Bosch Motronic ME2.1 ECU Codes: 0.261.204.705 Chip: Flash EEPROM 28F200
    Bosch Motronic ME2.1 ECU CODEs: 0.261.206.168 Chip: Flash EEPROM 28F200
    Rev. limiter from 6800 to 7200 RPM


    - EURO3 , from production September 2000

    - 1.6 TS 16V
    Bosch Motronic ME7.3

    - 1.8 TS 16V
    Bosch Motronic ME7.3

    - 2.0 TS 16V
    Bosch Motronic ME7.3

    - 2.5 24V V6
    Bosch Motronic ME3.1 ECU Codes: 0.261.206.663 Chip: Flash EEPROM
    Bosch Motronic ME3.1 ECU Codes: 0.261.207.597 Chip: Flash EEPROM
    Rev. limiter from 6800 to 7200 RPM.

    - GTA
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 22-05-2009 o 10:48
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  10. #30
    ViP Romeo Avatar puotek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    156FL Q2
    Postów
    1,090

    Domyślnie

    A mnie ciągle nurtuje to P1653, w innym temacie nie dostałem odpowiedzi z czym to się je.

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy/ utrata mocy/ poszarpywanie
    Utworzone przez chemiczny w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-05-2018, 15:36
  2. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-08-2015, 21:02
  3. [159] Kompletny brak kultury silnika 1.9JTDM: klepie, brak mocy
    Utworzone przez Maciej69 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-05-2014, 16:43
  4. [146] Brak mocy, brak prędkości, twarde hamulce, dyskoteka w tylnym lewym świetle
    Utworzone przez Larrond w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 08-04-2013, 17:36
  5. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-12-2012, 22:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory