Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 33

Temat: Stuknięcie podczas zmiany biegów

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar motogold
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Łebcz
    Auto
    alfa 166 2,4 jtd 1999/alfa 166 2,4 2003 150km
    Postów
    1,456

    Domyślnie

    A budą w czasie jazdy nie telepie delikatnie?Wtedy jak ciągnie w okolicach 100?

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar dexter1213
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    156 1.9jtd 110KM / była 166 2.4 140KM
    Postów
    169

    Domyślnie

    nic budą nie telepie właśnie, przynajmniej ja nie odczuwam, ani dziewczyna, ani pasazerowie. ile nie jechałem alfą, to leciała jak po szynach

    Marek - napisałem, ze puka przy zmianie biegu, a dokładnie przy zrzucaniu biegu na luz, oraz czasami przy puszczaniu sprzegla na wrzuconym biegu. Jutro dokładnie to sprawdze.

    Wysłane z tronu, bo nudy.
    Ostatnio edytowane przez dexter1213 ; 11-06-2016 o 21:30

  3. #13
    Użytkownik Ogier Avatar aj1990
    Dołączył
    10 2015
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    166 2.4 150km '02
    Postów
    112

    Domyślnie

    tez mam tak samo zwlaszcza z 1 na 2.... nawet jak mega umiejetnie puszcze sprzeghlo... moze luzy na mechanizmie roznicowym? da sie je skasowac ,a objawy podobne

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar dexter1213
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    156 1.9jtd 110KM / była 166 2.4 140KM
    Postów
    169

    Domyślnie

    Cytat Napisał aj1990 Zobacz post
    tez mam tak samo zwlaszcza z 1 na 2.... nawet jak mega umiejetnie puszcze sprzeghlo... moze luzy na mechanizmie roznicowym? da sie je skasowac ,a objawy podobne
    ja potrafie zmienić bieg tak, aby nie pukało, jednak też sie obawiam rozwalonej różnicówkivbo koszta nie są małe [emoji33]

    Wysłane z tronu, bo nudy.

  5. #15
    Użytkownik Ogier Avatar aj1990
    Dołączył
    10 2015
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    166 2.4 150km '02
    Postów
    112

    Domyślnie

    tam sie kasuje luz...ja tez potrafie ale nie zawsze mega wychodzi....komplet podkladek do kasowania luzu na mechanizmie roznicowym kosztuje 130zl chyba?
    Wiadomo może być sypnięty...ale najpierw przynajmniej ja jak sie mocno zdenerwuje popatrze na te luzy i je wykasuje.
    Ostatnio edytowane przez aj1990 ; 12-06-2016 o 08:51

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Wjedź na kanał i poszarp za lewą półoś góra /dół. U mnie jest luz i u mojego kolegi też. Te same stuki przy zmianie biegu i puszczeniu sprzęgła.
    27 czerwca odstawiam auto do mechanika i bede wszystko wiedział Dzwonilem w parę miejsc. Ogólna tendencja naszych skrzyń. Sypią się dyferencjały.
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar dexter1213
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    156 1.9jtd 110KM / była 166 2.4 140KM
    Postów
    169

    Domyślnie

    Cytat Napisał gonzo Zobacz post
    Wjedź na kanał i poszarp za lewą półoś góra /dół. U mnie jest luz i u mojego kolegi też. Te same stuki przy zmianie biegu i puszczeniu sprzęgła.
    27 czerwca odstawiam auto do mechanika i bede wszystko wiedział Dzwonilem w parę miejsc. Ogólna tendencja naszych skrzyń. Sypią się dyferencjały.
    sprawdzałem jakiś czas temu. jakiś milimetr luzu, moze 1,5mm. od tego mogą być te stuki? Co z tym mają robić u Ciebie w alfinie? Cały dyfer to spora sumka..

    Wysłane z tronu, bo nudy.

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Ja liczę, że wystarczą podkładki ewentualnie łożyska. No, ale zobaczymy. Dodatkowo wyskakuje mi szóstka.

    Nowy dyfer pewnie kosztuje tyle co nasze alfy. Lepiej zainwestować w q2. No tylko, że to też parę złotych. Zostaje używka po jakimś przeglądzie...
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  9. #19
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Jak tylko puka to przy takich kosztach bym tego nie ruszał

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar dexter1213
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    156 1.9jtd 110KM / była 166 2.4 140KM
    Postów
    169

    Domyślnie

    nie grozi to to rozerwaniem skrzyni podczas jazdy?

    Wysłane z tronu, bo nudy.

Podobne wątki

  1. [159] Niepokojące stuki podczas zmiany biegów
    Utworzone przez DawidSt w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 05-04-2019, 13:03
  2. Szarpanie podczas zmiany biegów V6
    Utworzone przez Piotrek155 w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-12-2013, 17:06
  3. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 08-08-2013, 11:57
  4. Stukanie podczas zmiany biegów
    Utworzone przez Dellios w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 22-06-2013, 10:49
  5. [159] Stuknięcie podczas wrzucania jedynki.
    Utworzone przez jacol30 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-01-2011, 21:39

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory