Wczoraj go czysciłem i oglądałem nic w nim nie lata sitka żadnego nie widziałem
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Wczoraj go czysciłem i oglądałem nic w nim nie lata sitka żadnego nie widziałem
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
sprawdzę jeszcze ten zawór na maglownicy, gdzie on jest dokładnie?
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Zawór jest w śrubie mocujacej wąż odpływowy z magla, tej zamocowany wyżej.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Zawór(śróba z otworem wywierconym przez środek) przeczyszczony praktycznie nie było tam żadnego brudu, efektu brak, czy istnieje jakiś sposób żeby sprawdzić pompe czy jest sprawna albo do wymiany?
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
W śrubie nie ma tylko otworu. Jest w nim zawór zwrotny, tj. sprężyna odpychająca kulkę, która zamyka przepływ w jedną stronę.
Najwyraźniej wykręciłeś nie tą śrubę![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
śruba na klucz 19 ta górna,bliżej maski samochodu
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Jaką pompe założyć od czego będzie dobra moje auto to 1.9jtdm ti 2009r
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
czy to świadczy o zbliżającej się agoni maglownicy
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Zależy czy to smar czy płyn....listwa jest porysowana?
Wysłane z Nokii 3310
Była AR 147 TS 1.6 105CV -2002r
Była AR 159 SW 1.9 JTDm 150CV - 2006/7
Jest Nissan Murano II 3.5L V6 258CV