nic się nie przyjęło- to wynika z norm- obowiązkowo licznik ma pokrywacz min tyle i le jedziesz plus 5-7%. Prędk max zależy od wielu czynników nachylenia drogi obciążenia rodzaju opon szorstkości nawierzchni siły wiatru etc etc możaby tak długo.
- - - Updated - - -
nie przesadzaj - moja 120 z 3 ma osobami pełnym bagażnikiem i 18- stkami o szerokości 225 np wczoraj bez zająknięcia 205- 210 leci bez kłopotu - oczywiście na niemieckim autobahn-ie
- - - Updated - - -
UUUU - niedobrze - bubel hihi- Roman35 - Kolega do Ciebie hihi![]()
????
u mojej ciotki w wersji 2012r 170 koni licznikowe 230 wiec pewnie te katalogowe pykło
Po co? Przecież to nie ja mam problem, tylko sprzedawca.
Ostatnio edytowane przez Roman35 ; 07-08-2016 o 20:09
T-Jet 120KM z reguły ma spory "gift" z fabryki, często ma sporo powyżej 120KM mocy, także prędkość maksymalna też może być sporo wyższa od papierowej. W MA 170 moc z reguły jest zbliżona do znamionowej.
Na chwilę obecną Ty kasę zapłaciłeś i póki jesteś właścicielem złomu i jeździsz zastępczkami - to Ty masz problem - oczywiście o ile to prawdziwa historia.
- - - Updated - - -
no i tyle idzie może ciut lepiej - podałem ci licznikową max
dla mnie ważne że jeszcze chce iść
- - - Updated - - -
ten spory gift to max 140- 142 ps średnio mają jakieś 130