Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 65

Temat: ASR unavailable, VDC unavailable, Hill Hollder unavailable, check engine

  1. #41
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar odrobina156
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Ropczyce
    Auto
    Stelvio Sprint MY 2020 Blue Misano Lancia Ypsilon Platinum 1.3 mje
    Postów
    822

    Domyślnie

    Clucha nie chcę się wymądrzać, ale może Twoje Mito miało jakies przygody blacharskie i np. kiepskie spasowanie elementów przyczynia się do piszczenia uszczelek z szybami? Nie myślałaś o tym? Czy Twoje Mito przypadkiem nie jest białe i kupione w tym roku na wiosnę w Rzeszowie?

  2. #42
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa Romeo Mito 135 KM 1,4 2010
    Postów
    60

    Domyślnie

    Nie, nie czerwone na pewno nie to :-) Uszczelki zaczęły piszczeć dopiero tego lata, były sprawdzane w serwisie i wykluczyli uszkodzenia/zabrudzenie prowadnicy itp więc zaproponowali wymianę uszczelek. Na razie się wstrzymałam, bo to piszczy tylko jak się samochód na słońcu nagrzeje w lato, tak to nie mam tego objawu w ogóle. W poniedziałek auto weszło do garażu, pewnie będę wiedzieć o co chodzi lada dzień.

  3. #43
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Giulietta 1.4TB Distinctive/Sport/Premium/Dach
    Postów
    480

    Domyślnie

    Cytat Napisał clucha Zobacz post
    Nie, nie czerwone na pewno nie to :-) Uszczelki zaczęły piszczeć dopiero tego lata, były sprawdzane w serwisie i wykluczyli uszkodzenia/zabrudzenie prowadnicy itp więc zaproponowali wymianę uszczelek. Na razie się wstrzymałam, bo to piszczy tylko jak się samochód na słońcu nagrzeje w lato, tak to nie mam tego objawu w ogóle. W poniedziałek auto weszło do garażu, pewnie będę wiedzieć o co chodzi lada dzień.
    A pewny jesteś, że to piszczą uszczelki ? Przy wysokiej temperaturze piszczą linki od podnośników szyb, trzeba je wtedy przesmarować jakimś WD40. Zabawy sporo, bo trzeba rozebrać drzwi - w Seacie przerabiałem taką operację.

    Na piszczące uszczelki (jak jesteś pewien ze one piszczą) pomaga przesmarowanie silikonem. Musisz kupić taki silikon z wąską rurką i nią wprowadzić silikon we wnęki uszczelek w które wchodzi szyba. Tylko upewnij się po składzie, że kupujesz silikon, a nie jakiś produkt silikonopodobny, który szybko wysycha.

  4. #44
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - tylko po zakupie jak to kobieta zrobi, chyba że poprosi męża, chłopaka lub sasiada.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #45
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa Romeo Mito 135 KM 1,4 2010
    Postów
    60

    Domyślnie

    A więc tak, mechanik rozebrał silnik okazało się (pisze po babsku), że wypadło na jakiejś listwie w silniku coś co steruje zaworami. Jutro ma się dowiedzieć czy można to w ogóle dokupić osobno. Więc jak widać to nie akumulator :-]

  6. #46
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    to niech jeszcze ten mechanik pooglada to co opisał bubu321 w tym temacie a będzie już pełna informacja.
    -
    http://www.forum.alfaholicy.org/mito...8gmf_mito.html
    -

  7. #47
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2016
    Auto
    Giulietta
    Postów
    4

    Domyślnie

    Dzisiaj próbowałem przycisnąć moją Julkę i przy ok. 4000 obr/min pojawiły się komunikaty ASR unavailable, VDC unavailable, Hill Hollder unavailable, Steering connector unavailable, Start&Stop unavailable, check engine, wskazówka od poziomu benzyny spadła do zera. Po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu świeciła się tylko kontrolka check engine, więc spróbowałem dodać trochę gazu i znowu choinka z komunikatami. Auto normalnie odpala i przyspiesza - nie działa DNA, Start&Stop. Czy ma ktoś jakiś pomysł co to może być?

    Mam 1.4 TB 120KM a olej obecnie Valvoline.
    Czy powyższe problemy mogą być spowodowane awarią akumukatora?
    Kody błędów będę znał dopiero w poniedziałek

    Ostatnio edytowane przez coyote_518 ; 29-09-2016 o 19:33

  8. #48
    Użytkownik Znawca Avatar paweltbu
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    TBU
    Auto
    MiTo 1.4 TB MA/Mazda 3 2019
    Postów
    1,417

    Domyślnie

    Bez kodów błędów to sobie można powróżyć z fusow. W tym silniku zaolejone świece mogą być oznaka uwalonego modulu MA ale niekoniecznie. A castrol to syf nie olej, poza dobrym marketingiem nic w nim dobrego nie ma. A w opowieści mechaników ze komunikaty sa spowodowane olejem maja się tak do rzeczywistości jak obietnice pisu o dobrej zmianie. Poprostu nie wiedza co się zepsuło i gadają byle co bo kobieta i tak się nie zna. Zmień warsztat natychmiast!
    Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...

  9. #49
    Użytkownik Znawca Avatar paweltbu
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    TBU
    Auto
    MiTo 1.4 TB MA/Mazda 3 2019
    Postów
    1,417

    Domyślnie

    Jak wypadło cos co steruje zaworami to tak jak pisałem uwalilo moduł multiair. Koszt 3500zl ciekaw jestem czy wymieniałaś filtr modulu ma przy wymianach oleju.
    Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...

  10. #50
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2016
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa Romeo Mito 1.4 TB 120KM
    Postów
    14

    Domyślnie

    W 120 konnych nie ma multiaira.

Podobne wątki

  1. [159] Problemy z VDC, ABS, hill holder (VDC / hill holder unavailable)
    Utworzone przez predki666 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 235
    Ostatni post / autor: 27-09-2023, 13:26
  2. [159] VDC / Hill Holder Unavailable. Consult Handbook
    Utworzone przez berez w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 11-07-2019, 12:08
  3. [159] hill holder unavailable
    Utworzone przez teologik w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-03-2019, 18:08
  4. [159] VDC / Hill Holder Unavailable - czyżby problem rozwiązany ???
    Utworzone przez carramba w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 21-01-2019, 19:09
  5. [159] [159] Problemy z VDC, ABS, hill holder (VDC / hill holder unavailable) nie odpala
    Utworzone przez arci22 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-10-2014, 21:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory