Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Temat: Płyn chłodniczy wycieka przez korek odpowietrzający

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Snowfox Zobacz post
    Jestem pewien, że ASO tego nie zrobi (planowanie bloku) - głowicę wysyłają do sprawdzenia i planowania do firmy zewnętrznej.
    Pasek rozrządu (20tys km) po wymianie pompy w ramach diagnozy w/w usterki wymienili na moje wyraźne i stanowcze żądanie:-)
    To jedź do kogoś, kto Ci zrobi ten remont tak jak Bóg przykazał, zmieścisz się w kwocie niewiele wyższej, niż cena głowicy w ASO, a będzie przynajmniej pewność, że to się nie rozpieprzy znowu po 5 tysiącach kilometrów. Przy okazji założyć nowe pierścienie na tłoki i nowe panewki i silnik będzie jak ta lala.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  2. #12
    ViP Rowerzysta Avatar tom993
    Dołączył
    03 2008
    Auto
    155 V6
    Postów
    276

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    To jedź do kogoś, kto Ci zrobi ten remont tak jak Bóg przykazał, zmieścisz się w kwocie niewiele wyższej, niż cena głowicy w ASO, a będzie przynajmniej pewność, że to się nie rozpieprzy znowu po 5 tysiącach kilometrów. Przy okazji założyć nowe pierścienie na tłoki i nowe panewki i silnik będzie jak ta lala.
    I w tym miejscu jeśli Snowfox masz blisko pozostaje mi tylko polecić tego osobnika co napisał powyżej Robił mi praktycznie kapitalny remont silnika i jakość roboty idealna. Zużycie oleju i wody żadne (a olej znikał w niezłym tempie). Cenowo też niezła konkurencja.

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    puszczają mi opaski przy termostacie. Płyn po odkręceniu korka również się podnosi. Przy odkręcaniu słychać wyraźny świst powietrza. Silnik po remoncie u pana Tomkakrk 2 lata temu szlif głowicy i bloku plus wymiana uszczelki przelatane 20kkm. Czy zapowietrzenie układu może tak powodować czy wymiana opasek na jakieś szersze ma sens. Troszkę obawiam się je dokręcać mocnej. Może jakieś inne opaski powinienem założyć?
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_0001.jpg
Wyświetleń:	31
Rozmiar:	42.2 KB
ID:	214520

    - - - Updated - - -
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  4. #14
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie Płyn chłodniczy wycieka przez korek odpowietrzający

    Musisz zrobic test na CO2 w układzie. To jest podstawowa sprawa i wynik zadecyduje o kierunku działania.

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marcin_M Zobacz post
    Musisz zrobic test na CO2 w układzie. To jest podstawowa sprawa i wynik zadecyduje o kierunku działania.
    tent wykonałem płyn się nie zmienił dodatkowo po każdej jeździe odkręcam korek by upuścić ciśnienie i opaska w tym miejscu na którym zaznaczyłem już nie puszcza. Kupiłem inną opaskę troszkę szerszą, jednak jest obawa że w tym miejscu wąż jest przecięty. Czy ma ktoś bądź wie jaki to numer węża. Chodzi mi głównie o tą po prawej z króćca wąskiego znajdującego się na samym dole pod czujnikiem temperatury wody. Wąż ten zaraz za termostatem zakręca w stronę kolektora
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    znalazłem taki czy to będzie ten. Fizycznie na aucie też jest bardzo krótki http://allegro.pl/waz-chlodnicy-impe...536184971.html
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Opaski wymieniłem na szersze i tu jest git , teraz nieszczelnosc inaczej się obrazuje. Problem jest taki że jeszcze nie wiem dokładnie skąd, napewno też gdzieś przy termostacie bo płyn widać jak spoczywa na skrzyni na zakamarkach ( pod termostatem). Po przejechaniu kilkunastu km i jego odstawieniu, schodząc do auta co 30 min kontrolowałem poziom płynu.

    1.) Przy temperaturze 50 stopni poziom w normie (jakieś 3 godziny postoju).

    2.) Przy temperaturze 30 stopni płyn zaczął wyciekac (puszcza po kropelce), widać jak się zbiera kropla w miejsu miejsce jeszcze pewnie znajdę ale czy?

    Czy węże powinny być nadal twarde po tych 3 godzinach (gruby wąż co idzie wzdłuż chłodnicy) i czy to normalne że przy temperaturze 30 stopni cieczy po odkreceniu korka poziom podniósł się pod sam szczyt.





    Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Aha podczas jazdy widać jak temperatura powoli rośnie do 88 stopni po czym spada do 84 i znów rośnie. Grzanie w kabinie działa prawidłowo

    Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  9. #19
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał olo_84 Zobacz post
    czy to normalne że przy temperaturze 30 stopni cieczy po odkreceniu korka poziom podniósł się pod sam szczyt.
    Nie. Słychać tylko syczenie, płyn może podnieść się nieznacznie.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Niestety po tym postoju syczenie u mnie jest długie i trzeba to robić powoli. Czy taki objaw pomijając uszczelke może powodować nieszczelnosc w układzie lub nie wiem np może głupie pytanie wlać więcej niż się powinno? Przecież ja na tym silniku po remoncie zrobiłem 20 kkm

    Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

Podobne wątki

  1. [159] płyn chłodniczy
    Utworzone przez gibson w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-11-2015, 20:51
  2. [159] Płyn chłodniczy, DPF
    Utworzone przez danianek w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 07-08-2015, 09:23
  3. [159] sprzęgło w podłodze, wycieka płyn sprzęgłowy spod silnika.
    Utworzone przez albertlans w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 15-07-2014, 13:51
  4. [159] wymiana pompki sprzęgła - wycieka płyn
    Utworzone przez kmieciak w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-09-2013, 12:22
  5. [155] płyn chłodniczy
    Utworzone przez NERO2287 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 18-10-2010, 12:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory