Ale turbina byla w sumie 2 msc temu regenowana takze bardziej mi sie wydaje ten czujnik
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Ale turbina byla w sumie 2 msc temu regenowana takze bardziej mi sie wydaje ten czujnik
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
NIe wiem skąd jesteś ale może jest w Twojej okolicy ktoś kto Ci podmieni sprawny czujnik i będziesz wiedział co i jak.
Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...
Mieszkam aktualnie w poznaniu, przeprowadzilem sie tutaj na studia i niestety nie znam nikogo kto ma alfe :-(
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
zapytaj tu https://www.facebook.com/groups/alfaholicy/?fref=nf
i tu: http://www.forum.alfaholicy.org/wielkopolskie/
Tak naprawdę to ten czujnik musisz albo wyczyścić/czasem pomaga/ albo kupić nowy. Nowy ok 250pln ja kupiłem rok temu u chińczyków za 46zł i działa do tej pory.
Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...
Nadal u chinola jest po tej ceniesprawdzałem; )ewentualnie uzywke z allegro kup tylko z końcówka 845.
Napisane na Commodore C64..![]()
Na jakieś 100% przyczyna to nieszczelne zawory.Nie ma opcji by klapy się pourywały i wyleciały sobie ot tak.Turbo też uszkodziły klapy.Teraz jeszcze musisz zrobić głowicę.Na tym nie koniec.Wykluczyć nie można też zakleszczania się pierscieni uszczelniających w tłoku na skutek "ubicia" denka tłoka przez klapę https://www.youtube.com/watch?v=nJFqtDeR5Q4
Więc opowiadania o bałaganie jakie robią klapy nie są przesadzone.
Ostatnio edytowane przez lesio146 ; 24-11-2016 o 14:41
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
Używki kiedyś sprawdzałem na szrocie 4 i wszystkie były uwalone. map sensor może nie pokazywać błędu a być zepsuty, gdyby nie wskaźnik turbo w 159 to większość z nas nie miała by o tym pojęciaprzy cenie u chinoli nie opłaca się używki
nawet jak padnie po 2 latach to dalej za cene boscha można mieć 6 chińskich czyli na jakieś 12 lat jazdy. Zresztą te "ORYGINAŁY" też chinole klepią/
- - - Updated - - -
Możesz mieć niestety rację, ale ..... pytanie czy turbo było uszkodzone mechanicznie, bo jeśli nie to może jednak nie klapy, a zacząć od czujnika który i tak powinien wymienić będzie chyba najłatwiej.
Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...
Na pewno moim zdaniem trzeba wymienic ten czujnik cisnienia bo czuje ze turbo chodzi ale nie tak jak powinno. Co do nieszczelnosci tez mi sie wydaje ze tak jest bo po pierwsze strasznie mi sie poci silnik co widac jak sie otowrzy maske oraz moj silnik strasznie klekocze na postoju. Bedac na wakacjach przejezdzala kolo mnie ar 159 sw z silnikiem 1.9 JTDM bylo widac od razu ze zadbana i dzwiek jego silnika byl zupelnie inny niz moj bardziej rowny i mniej glosny
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
ile moze kosztowac tak mniej wiecej zrobienie tego wszystkiego tj uszczelnienie zaworow glowica pierscienie
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka