Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: po czyszczeniu przepływki problem

  1. #11
    Fred
    Gość

    Domyślnie

    W wannie ultradzwiękowej.

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - ale tylko wkładkę, obudowa pozostaje na miejscu.
    - potrzebny torx security do odkręcenia wkładki.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    -
    - potrzebny torx security do odkręcenia wkładki.
    Albo jak komu nie zależy na wyglądzie to można naciąć wkręty i wtedy zwykłym śrubokrętem da się odkręcić.
    Ale ja, jak mi padła przepływka, to rozebrałem stary wkład i muszę przyznać, że mimo przebiegu ok. 90 tys. km wszystko było czyste, więc chyba to czyszczenie na niewiele się zda - trzeba po prostu kupić nową.

  4. #14
    michal100
    Gość

    Domyślnie

    Witam ponawiam temacik zakupiłem przepławkę Magneti Marelli o nr 213 719 6160 10 ( koszt 245 zł ) co jest odpowiednikiem Boscha 0 280 218 019 ( brak Boscha w hurtowni ) jest o niebo lepiej J: błedy wykasowane
    teraz ma pytanko po wymianie powinno zrobić się adaptacje jak to zrobić unidiagiem silniczek 156 2,5 v6 1999

    pozdrawiam

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Obawiam się że i tak kupisz Boscha...
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  6. #16
    Fred
    Gość

    Domyślnie

    Adaptacji nie musisz robic. Auto sie samo nauczy.
    Z tym ze... tak jak Maciek-156... obawiam sie ze i tak kupisz Boscha

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 20-02-2013, 10:24
  2. Problem po czyszczeniu EGR - auto kończy na lawecie:(
    Utworzone przez aquarius6 w dziale 156
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 01-02-2013, 12:49
  3. Czyszczenie przepływki (jtd) - problem
    Utworzone przez st0rm w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-07-2012, 18:29
  4. problem po czyszczeniu przepustnicy
    Utworzone przez grzegorz113 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 30-11-2009, 21:11
  5. [146]Problem po czyszczeniu przepustnicy i silnika krokowego
    Utworzone przez coachu w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-12-2007, 21:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory