Po zdjęciach nie do końca widać, gdzie cieknie. Jeśli na zasilaniu wtrysku w paliwo, to nie ma tam żadnych uszczelnień.
Pękła najpewniej końcówka przewodu wysokiego ciśnienia. Przerabiałem to samo kilka miesięcy temu. Wymień czym prędzej. Końcówki są zarobione jak przewody hamulcowe na stożek. Nie ma tam żadnych uszczelek. Moment dokręcania ok 20 Nm o ile pamiętam. Więc trzeba to robić z wyczuciem. Jeden przewód używany to c.a. 35 PLN. Nowe nie wiem ile. Z dorabianiem jest kłopot, bo te przewody są ze stali, muszą wytrzymywać bardzo wysokie ciśnienie i muszą mieć jednakową długość każdy. Więc zostaje w zasadzie wybór: kupić używane lub nowe.
dzisiaj sprawdzałem i wszystko z końcówkami i samymi przewodami jest ok.Wyczyściłem i dokręciłem mocniej i będe obserwować.
i co trzeba zrobić ,uszczelke zmienić czy doręcić mocniej
Miedziana podkładka pod wtryskiwacz (2,5 zł w motoryzacyjnym) Ja płaciłem za wymianę 50zl
Lepiej będzie wymienić.
Coś takiego: http://sklep.moto-car.net/sklep/dies...sch-2-2mm.aspx
W dziale zrób to samo jest opis wymiany końcówki wtrysku - przyda się przy jego wyjmowaniu.