Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Nierówna praca na biegu jałowym, problem z odpalaniem, duże spalanie - 166 3,0automat

  1. #11
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Polska, Mazowieckie
    Auto
    166 V6 3.0
    Postów
    779

    Domyślnie

    Cytat Napisał mariuszb993 Zobacz post
    Wartości przepływomierz jakie udało się odczytac to wahania 13-19kg na biegłu jałowym przy ciepłym silniku , max ponad 500 z butem w podłodze. Z tego co czytałem na forum wartośc na biegu jałowym powinna wynosic 18-19?
    Wolne borty wahają sie 650-770

    - - - Updated - - -



    Z autkiem jest niestety tak że gorzej jeździ na PB niż LPG. Wykonam adaptację w najbliższym czasie
    Podmien inny przepływomierz , jesli bedzie to samo to szukaj nieszczelnosci na wezach od gazu tylko szukaj od dołu bo góre napewno ci wypsikali dokladnie jak znajdziesz nieszczelnosc to jeszcze raz podmien przepływke na sprawdzoną bo mogły sie nałozyć 2 lub 3 awarie jednoczesnie. Potencjometrem sie nie przejmuj on albo działa albo nie i tak skonczy sie na lutowaniu kostki

  2. #12
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    01 2017
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa 166
    Postów
    5

    Domyślnie

    Przeczyściłem przepustnicę - było tam bardzo dużo syfu. Zrobiłem adaptację i zostawiłem auto na wolnych obrotach. Było bez poprawy, po nagrzaniu przełączyłem na LPG i przez 5-8km silnik chodził idealnie na LPG - zero drgań. Po tym powrócił do poprzedniego stanu :/
    Oprócz tego dziś dotarł do mnie kabelek i sam posprawdzałem błędy a oto co teraz wyskoczyło:
    P0220 - pozycja pedału przyspieszenia
    U1700 siec CAN
    P0130 sygnal lambda 1
    P0203 wtrysk cylinder numer 3


    Z odczytu martwi mnie jedna jeszcze rzecz, pozycja
    Temperatura powietrza - 46,9 - skąd ta wartośc, na zewnątrz -7 i taka wartośc na ICS
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMAG0963.jpg
Wyświetleń:	28
Rozmiar:	57.7 KB
ID:	219396

    UP: przepływomierz był podmieniany - wkładka od TS-a
    Ostatnio edytowane przez mariuszb993 ; 10-01-2017 o 20:28

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar Zenonzlasu
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Były: AR 156 JTD, AR 156 1.8 TS 144 KM | Zostało Reno, PT Cruiser i Lancia Thesis .
    Postów
    1,020

    Domyślnie

    To jest temperatura odczytywana pod maską, więc powinna być OK - pamiętaj, że jesteś połączony z ECU silnika. Temperaturę powietrza na zewnątrz auta sprawdzisz łącząc się z modułem klimatyzacji - na kablu przesuń dzyngielek na ABS.

  4. #14
    Użytkownik Świeżak Avatar Kamil10
    Dołączył
    05 2015
    Auto
    AR 166 3.0 220KM
    Postów
    153

    Domyślnie

    Spójrz na:
    Wynik adaptacji przepustnicy - Niewłaściwy
    Przyjrzyj się parametrom Pozycji pedału przyspieszenia, kątom otwarcia przepustnicy
    Jeśli ponowna adaptacja nie pomoże i wszystko poza tym będzie w porządku to zostanie podmienić przepustnice na próbę

  5. #15
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,455

    Domyślnie

    Cytat Napisał mariuszb993 Zobacz post
    Było bez poprawy, po nagrzaniu przełączyłem na LPG i przez 5-8km silnik chodził idealnie na LPG - zero drgań. Po tym powrócił do poprzedniego stanu :/
    Po adaptacji przepustnicy i resecie ECU powinieneś jeździć 100-200km na Pb. A ty przełączasz po rozgrzaniu na LPG. Uwierz mi, bardzo ciężko jest zdiagnozować auto jeżdżąc jednocześnie na obu paliwach. Zasada jest prosta: doprowadzasz silnik do stanu "na Pb jest OK", a dopiero potem przełączasz na LPG i sprawdzasz dalej.
    Takim podejściem jak napisałeś możesz się bujać z tematem jeszcze dłuuuugo. Swoją drogą przepustnicę też mógłbyś podmienić na testy, na allegro zaczynają się od 25zł...
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR 166 3.0 Sportronic 2002
    Postów
    323

    Domyślnie

    A ja bym zrobił raz jeszcze adaptację. Przy szybkim przełączeniu na LPG po resecie ecu wynik adaptacji przepustnicy potrafi być niewłaściwy. Tak przynajmniej było u mnie.

  7. #17
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,516

    Domyślnie

    Szkoda naszych palców na pisanie bo gość swoje wie i tyle

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  8. #18
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Oczywiście że nie można od razu przełączać na lpg. Tak jak tomaz napisał. Trzeba dużo na Pb pojeździć.

Podobne wątki

  1. Nierówna praca silnika na biegu jałowym
    Utworzone przez Majka w dziale GT
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 11-06-2017, 21:54
  2. Nierówna praca silnika na biegu jałowym 2.0 JTS
    Utworzone przez wenek17 w dziale GT
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 28-10-2015, 22:42
  3. Nierówna praca na biegu jałowym 3.0 V6
    Utworzone przez Mikenadir w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 22-10-2012, 17:25
  4. Nierówna praca na biegu jałowym 2.5v6
    Utworzone przez feecle w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-06-2011, 08:36
  5. [159] BOX i nierówna praca silnika na biegu jałowym
    Utworzone przez grzdylu w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 09-05-2011, 15:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory