Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: Potrzeba "troszkę" mocy

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2016
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    156 2.4 150km
    Postów
    442

    Domyślnie

    ale o czym ty gadasz porównujesz silniki n/a do turbo, n/a niestety jest to zawsze worek $$$ a przyrosty smieszne -> programem w jtd tez sporo potrafi sie ugrac...jesli chodzi o silniki doładowane zawsze jest tak ze chipy sporo potrafią zdziałać jak do tego poprawisz wydech downpipe wtryski ew pompa paliwa w benzynie walbro 255 w dieslach vw czesto sie zmienia glowiczki na 11mm ja na takiej jezdzilem i przysrosty sa naprawde bardzo fajne, juz nie mowie np o silnikach tfsi

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar Mongoose
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 Sportwagon 2.0 JTS
    Postów
    1,326

    Domyślnie

    Cytat Napisał marieczko Zobacz post
    więc jakie to taniej jak jeżdżę dwa razy taniej od Ciebie ?

    No nic, mnie stać więc jadę, Ciebie nie stać, to nie jedziesz. Jeżeli tak bardzo przejmujesz się spalaniem... 7-8l/100 benzyny to nie rozumiem po co w to brniesz. Kupisz V6 i ją zagazujesz, a przecież części do V6 to nawet 2x jak do TS'a + V6 na 101% nie zje Ci tyle gazu co 1.8TS, nie ten wtrysk, nie ta pojemność, nie ta moc, nie ta technologia, więc nie wiem, czy gazowo nie wyjdzie Ci jak spalanie benzyny w TS'ie... Nie pomijając faktu, że do 1.6TS to auto jest prawie niezniszczalne - wiem, przejechałem nim praktycznie bez wkładu 100tyś km i pojechał dalej, zaś 1.8-2.0TS już tak ładnie nie wygląda. Myślę, że każda ingerencja w ten silnik i jeszcze dodatkowo zagazowanie, to przerost formy nad treścią i samobójstwo.

    Na Twoim miejscu zostawiłbym tą 156, albo kupił jakiś mały samochodzik, tam walnij sobie gaz, jeździj za darmo, a jak chcesz poszaleć, nie wiem... Motocykl sobie kup, choć w utrzymaniu to prawie jak samochód, ale nikt Ci nie podskoczy...
    Ostatnio edytowane przez Mongoose ; 28-01-2017 o 21:11

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar alfist
    Dołączył
    09 2016
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Giulia Q , GT3.2 Q2
    Postów
    961

    Domyślnie

    Ja jeździłem i 1,6 (110 tyś.km) teraz 1,8 (170 tyś.) i nie zauważyłem większej awaryjności 1,8 , -zużycie paliwa podobne, remonty zawieszeń tak samo. Ale u mnie pasek rozrządu zerwał się w 1,6 po 65.000km (auto nowe z salonu-gwarancja), teraz pilnuje tego w 1,8 i jak dotąd -odpukać żadnej większej awarii , musiałem tylko wymienić termostat (auto również nowe z salonu).

  4. #14
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Lublin Chmiel
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140KM, sedan
    Postów
    165

    Domyślnie

    Nie chodzi tu o to czy mnie stać czy nie Jak byn miał v6 to bym się wcale nie martwił o spalanie gazu. Nawet niech spali 2x tyle co ts 1.8. Nie ma problemu nawet jeśli wyjdzie więcej niż na samej benzynie w1.8. Po prostu jeśli mam możliwość jeździć 2 razy taniej to jeżdżę. Instalacja mi się już zwróciła. Nic nie zapowiada uszkodzenia silnika przez instalację gazową, ale nawet jeśli to się stanie to nie dbam o to bo kupie drugi motor 1.8 i z czasem i tak mi się zwróci, wiec nie wiem po co gadanie ludzi, że szkoda motoru itd. W tak starym aucie przy tak tanich motorach to mam to gdzieś. Co innego jak bym kupił auto za 100 000 zł, wtedy bym nie gazował bo ewentualna usterka z powodu lpg nie zwróci mi się nigdy. Dziwi mnie podejście ludzi takich jak ty, przecież to prosta matematyka.
    A tak w ogóle jak Cię stać na przepłacanie za paliwo (którego połowa ceny to pewnie akcyza) to czemu niby jeździsz wiekową 156? Kup sobie giulie jakś taki bogacz
    Pozdro

    edit.
    Popatrz jeszcze w tym konkretnym przypadku. Dla tej odrobiny przewagi miedzy JTS a TS miałbym zrezygnować z dwa razy tańszej jazdy
    Ostatnio edytowane przez marieczko ; 30-01-2017 o 13:37 Powód: taka myśl

  5. #15
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,323

    Domyślnie

    Jeśli zaczyna się mowa o kosztach i "przepłacaniach" to chyba nie ma co rozwijać tematu zwiększania mocy TSa nie da się tanio *(w sensie nie wiem - 5 stówek) i tyle.
    Najlepsza droga - kupić Vkę . Swapy też bez sensu bo czasu to zje tyle że na tą Vkę w tym czasie można zapracować, a auta do poruszania się nie będzie.
    A co do przepalania akcyzy - wiesz, czasem frajda osobista się bardziej liczy niż blichtr nowej fury i ja też osobiście rozumiem wybór pt : "wolę przepalić benzynkę w wiekowym wodzidle z charakterm motoru, niż to samo "wydać" na utratę wartości czegoś nowego z nijakim silnikiem, no ale z blutrufem i in pierdołkami".

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar Mongoose
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 Sportwagon 2.0 JTS
    Postów
    1,326

    Domyślnie

    Cytat Napisał marieczko Zobacz post
    Jeździsz wiekową 156? Kup sobie giulie jakś taki bogacz
    Proste, właśnie kończę budowę domu, więc nie stać mnie na nowy dobry samochód, ale stać mnie, aby spokojnie jeździć mocniejszym samochodem i płacić benzynę niż myśleć nad alternatywą z LPG, po prostu dobrałem idealny stan rzeczy do mojego budżetu i jestem zadowolony Tak jak mówiłem i pisze tutaj u góry Andrzej, jeżeli wchodzi do tego gra ekonomiczna to sobie odpuść jakie kol wiek przeróbki i jak już to odłóż $ i kup sobie jakąś giuliette, lub inny podobny samochód z turbo benzyną. Spalanie 5-6l/100 i ciąg jak w dieslu, polecam.
    Ostatnio edytowane przez Mongoose ; 30-01-2017 o 21:50

  7. #17
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Lublin Chmiel
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140KM, sedan
    Postów
    165

    Domyślnie

    Obmyśliłem tak, że prędzej dostane diesla, bo ma Vke w nowej budzie to sie mogę nie doczekać :/ a diesel też fajna sprawa w sumie w alfie, z tego co wiem to 200 kucyk ów da się zrobić dość łatwo

Podobne wątki

  1. [159] brak mocy "kwiczenie" przy dodaniu gazu
    Utworzone przez shorty1988 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-07-2016, 16:33
  2. [159] Alfa 159 1.9 16V Brak mocy, problem z turbobarem, "have engine checked"
    Utworzone przez Pikarashi w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 27-01-2016, 13:08
  3. Delikatne szarpanie i "utrata"mocy przy przyśpieszaniu
    Utworzone przez Danek w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 02-01-2016, 12:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory