Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 60

Temat: Wysokie korekty pod obciążeniem, brak mocy.

  1. #21
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Gdyby kompresja była skopana korekty nawet na jałowych były by rozjechane... natomiast jeśli nieszczelność na głowicy jest tak mała, że tylko podczas buta przepuszcza to zegar podczas kręcenia i tak nic nie pokaże Wtryski niech sprawdza dokładnie wymiana samej końcówki jak pisałem kompletnie nic nie da więc nie daj sobie wcisnąć pseudoregeneracji.
    Ostatnio edytowane przez Pływak ; 12-12-2016 o 16:29

  2. #22
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Cytat Napisał pushq Zobacz post
    Jest mały update.

    Kompresja na szczęście to 32-32-31-31-30 więc raczej jest nieźle.

    Dolot trzyma szczelność, rozrząd na miejscu. Teraz wtryski najprawdopodobniej idą na stół.
    Z tego co mi tłumaczył mechanik to przedstawiony rozrząd i tak może trzymać kompresję, ale ja po swoich przygodach nie mam zaufania niech kto inny się jeszcze wypowie. Rozumiem że rozrząd sprawdzili ci na blokadzie tak?

    Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  3. #23
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Tak, na blokadzie został sprawdzony.

    No właśnie dziwne by to dla mnie było, gdyby wtryski dawały radę na jałowym biegu a pod obciążeniem się skisiły.

    Bo niezależnie od wyników, i tak pewnie czeka mnie wymiana wszystkich pięciu, prawda?

    EDIT.

    Pytanie hipotetyczne. Czy wtryski z aukcji poniżej pasują do 2.4 jtdm? Zgodnie z numerem teoretycznie pasują, chociaż to są do 1.3.

    http://allegro.pl/wtryskiwacz-044511...66022855.html#
    Ostatnio edytowane przez pushq ; 12-12-2016 o 20:24
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar GoNiuS
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Piekary Śl.
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT
    Postów
    646

    Domyślnie

    Wtrysk do 2.4 ma końcówkę 213 w 200KM, a w 210KM 308.
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
    Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
    Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
    Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
    Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
    Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Jak to się ma do katalogu Boscha, który do 200 koni podają wtryskiwacze nr 0445110308.

    Natomiast eper 71793008, bądź 55198219 (cholera wie, który jest ok).
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  6. #26
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Update sytuacji.

    Nie znalazłem nigdzie nowych wtrysków w sensownej cenie więc poszły do regeneracji. Wróciły z regeneracji - jest lepiej. Silnik już nie klekocze, jest elegancko. Silnik przestał szarpać przy przyspieszaniu jest fajnie. Przez tydzień. Po tygodniu samochód znowu chodzi jak traktor, korekty z kosmosu.

    Bella trafiła spowrotem do warsztatu na diagnozę - wtryski trzeba wymienić, te nie są w dobrym stanie. Długo nosiłem się z tą decyzją ale w końcu ją podjąłem. Nie ważne ile ma to kosztować, kupuję 5 nowych wtrysków, w pudełku Ricambi Originali. Chcę mieć w końcu spokój. Wtryski przyszły, zostały wymienione. Samochód chodzi jak benzyna - jest po prostu niewiarygodnie cicho.

    Dzisiaj mija drugi tydzień od wymiany wtrysków na fabrycznie nowe, nie regenerowane. Samochód znowu chodzi jak kosiarka, klepie jak Mercedes Beczka. Korekt jeszcze nie sprawdziłem - podejrzewam, że są z dupy.

    Na forum Mazdy przeczytałem, że w takiej sytuacji winne mogą być również czujnik albo regulator ciśnienia paliwa. (Jednemu z tamtejszych klubowiczów na klekot pomogła wymiana tego czujnika a objawy miał te same - wymiana wtrysków wygładziła pracę silnika na kilka dni). Ciekawe tylko jak to sprawdzić...

    Jedyne co mnie pociesza, to że znikł problem z doładowaniem - turbo trzyma teraz stabilne 1.5 bara.
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  7. #27
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    alfa 159
    Postów
    187

    Domyślnie

    Może pompa cr poszła i wali opiłkami na wtryski.

  8. #28
    Użytkownik Znawca Avatar SliwusBuu
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Mazda MX5 NBfl 1.8l, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm 2006r.; Alfa Romeo 156, 1.9 JTD 115KM - była
    Postów
    1,075

    Domyślnie

    Jeśli ciśnienie oczekiwane i mierzone na listwie wtryskowej się pokrywają, to regulator jest ok.

  9. #29
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Cholera, idziesz w kolejne koszta, a efekty są mizerne
    A co z tymi regenerowanymi wtryskami? Było to źle wykonane? Chyba jednak nie skoro na ori nowych wtryskach problem powrócił...
    Pozdrawiam.
    Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  10. #30
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Cytat Napisał shockwave93 Zobacz post
    Może pompa cr poszła i wali opiłkami na wtryski.
    No właśnie to było sprawdzane na samym początku. Nie stwierdzono opiłków w układzie.

    Cytat Napisał SliwusBuu Zobacz post
    Jeśli ciśnienie oczekiwane i mierzone na listwie wtryskowej się pokrywają, to regulator jest ok.
    Ok, dodam sobie to do checklisty.

    Cytat Napisał alces1 Zobacz post
    A co z tymi regenerowanymi wtryskami? Było to źle wykonane? Chyba jednak nie skoro na ori nowych wtryskach problem powrócił...
    Pozdrawiam.
    Powiem tak - cholera wie. Generalnie poszły na maszynę i został ostatecznie zrobiony tylko jeden. Reszta ponoć trzymała parametry, nie idealnie ale mieściła się w granicach tolerancji. Regeneracja pomogła podobnie jak nowe - na tydzień. Uznałem więc, że regeneracja była źle przeprowadzona (co doradził mi też mechanik). Nie chcąc już się bawić w półśrodki kupiłem 5 nowych wtryskiwaczy 0445110213. Znowu pomogło na tydzień, chociaż różnica w porównaniu do regenerowanych była nieziemska - wrażenia z pracy silnika były niemal wręcz "benzynowe". Lekki klekot był tylko na jałowych obrotach.

    Sam temat "wtryskiwaczy" kosztował mnie już jakieś 6 tałzenów i jak na razie jestem w punkcie wyjścia.

    Moje wrażenie na ten temat jest takie, że musi gdzieś jeszcze leżeć problem w układzie sterowania tych wtryskiwaczy. Bo zawsze po wyjeździe z warsztatu (gdzie mechanik wprowadzał kody od nowa i podejrzewam, że robił jakiś reset przyuczonych wartości), praca silnika była gładka by po kilku dniach jazdy znowu się rozlecieć. Nie mam niestety jak tego sprawdzić, bo mój ELM nie chce współpracować z procedurą wymiany wtryskiwaczy, nadawania nowych kodów bądź resetu wartości przyuczonych (co ciekawe z resztą rzeczy radzi sobie dobrze). Podejrzewam, że może być to jakiś czujnik bądź inna pierdoła powiązana bezpośrednio z pracą tego układu który powoduje rozpi***nie warunków ich pracy. To są niestety tylko moje gdybania. Nie wiem niestety już sam co bym musiał zlogować.
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy do 3000 na luzie, kosmiczne korekty, jazda niemożliwa
    Utworzone przez Budzy w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 16-06-2016, 14:39
  2. Alfa 156 v6 CF3 zbyt wysokie korekty wtrysku
    Utworzone przez lukros w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-10-2015, 20:39
  3. Wysokie obroty na zimnym/brak mocy 2.0TS
    Utworzone przez sobiibos w dziale 166
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 29-08-2014, 08:17
  4. [159] sprzęgło, brak mocy, wysokie obroty
    Utworzone przez zenonx w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 27-05-2014, 19:43
  5. [33] Falowanie obrotów, brak mocy, wysokie spalanie
    Utworzone przez przem_ar33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-04-2009, 18:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory