Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 60

Temat: Wysokie korekty pod obciążeniem, brak mocy.

  1. #31
    Użytkownik Znawca Avatar SliwusBuu
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Mazda MX5 NBfl 1.8l, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm 2006r.; Alfa Romeo 156, 1.9 JTD 115KM - była
    Postów
    1,075

    Domyślnie

    Po problemach z układem wtryskowym w 156 wiem, że odpięcie czujnika ciśnienia na listwie wtryskowej powoduje właśnie strasznie głośną pracę wtryskiwaczy, ale też tryb awaryjny. Sprawdź właśnie w pierwszej kolejności te ciśnienia i to może dać pewien trop.

  2. #32
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    No właśnie całkowite odpięcie. U mnie może być uszkodzony i jedynie przkłamuje ciśnienia. No nic - będę to sprawdzał.
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  3. #33
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał SliwusBuu Zobacz post
    Po problemach z układem wtryskowym w 156 wiem, że odpięcie czujnika ciśnienia na listwie wtryskowej powoduje właśnie strasznie głośną pracę wtryskiwaczy, ale też tryb awaryjny. Sprawdź właśnie w pierwszej kolejności te ciśnienia i to może dać pewien trop.
    Po odpięciu czujnika ciśnienia w 159 1.9 JTDm silnik od razu gaśnie.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  4. #34
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    I nawet ponownie nie odpali z odpiętym czujnikiem. Do póty do póki na listwie rail nie zrobi się odpowiednie ciśnienie komp nie poda paliwa na wtryski i to samo jak nie będzie miał odczytu.

    Szkoda, ze wymiana wtrysków niewiele dała ale to tylko utwierdza mnie w przekonaniu o którym pisałem w temacie korekt, że idealne korekty na jałowych, a rozjechane pod obciążeniem to nie jest wina wtryskiwaczy.

  5. #35
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    No ale to chyba nie wyklucza, że może być uszkodzony i podaje złe ciśnienie i to powoduje problemy. Prawda?

    I mówicie o czujniku na listwie (tam są dwa z każdej strony - co jest tam czym?) czy o regulatorze na pompie?
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  6. #36
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    W 2.4 możesz mieć regulator ciśnienia na listwie, czujnik jest tam na pewno. Możesz łatwo sprawdzić czy ciśnienie paliwa jest poprawne przy użyciu MES.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  7. #37
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Jutro się za to wezmę. Na chwilę obecną to chyba najbardziej prawdopodobny element.
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  8. #38
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Chojnice
    Auto
    159 i 75
    Postów
    881

    Domyślnie

    Kody wtrysków możesz zmienić niebieskim kablem.. ELM nie da rady....

  9. #39
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Dzisiaj zlogowałem samochód i czuję się zaniepokojony - wszystkie parametry wyglądają książkowo:

    Logi 18.02.2017.zip

    Dźwięk jednak w dalszym ciągu jest niepokojący. Tak właśnie się on kształtuje jak w filmie poniżej:


    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  10. #40
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    A może zakładają jakieś tandetne podkładki pod wtryski, które puszczają. Może gniazda wtrysku trzeba wyfrezować bo nie pracuje z podkładką?
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy do 3000 na luzie, kosmiczne korekty, jazda niemożliwa
    Utworzone przez Budzy w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 16-06-2016, 14:39
  2. Alfa 156 v6 CF3 zbyt wysokie korekty wtrysku
    Utworzone przez lukros w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-10-2015, 20:39
  3. Wysokie obroty na zimnym/brak mocy 2.0TS
    Utworzone przez sobiibos w dziale 166
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 29-08-2014, 08:17
  4. [159] sprzęgło, brak mocy, wysokie obroty
    Utworzone przez zenonx w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 27-05-2014, 19:43
  5. [33] Falowanie obrotów, brak mocy, wysokie spalanie
    Utworzone przez przem_ar33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-04-2009, 18:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory