Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: Turbo po regeneracji spadek doładowania o 0,4 bar

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Chojnice
    Auto
    159 i 75
    Postów
    881

    Domyślnie

    Może cięgno od gruszki źle ustawione?

  2. #12
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał italiano_83 Zobacz post
    Za dużo już się naczytałem o regenerowanych turbosprężarkach z których 70% - nie działa jak powinna po regeneracji, mam nadzieje, dla kolegi, że to coś innego, bo zrzucanie turbo to nic miłego, a jak raz ktoś zawali robotę regeneracji turbo, to drugi raz zazwyczaj jest to samo.
    I właśnie dlatego, że z zrzucaniem i reklamacja turbo jest sporo problemu trzeba zacząć od sprawdzenia czy po naszej stronie jest wszystko ok aby w razie czego mieć argumenty przy reklamacji, które z byle powodu lubią być odrzucane.

    Do reszty wypowiedzi z grzeczności się nie odniosę.

    EDIT: Jeszcze dla autora tematu, przy ewentualnej reklamacji nawet słowem nie wspominaj o chipie bo odeślą Cię z kwitkiem.
    Ostatnio edytowane przez Pływak ; 17-02-2017 o 23:02

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar 0prawca
    Dołączył
    05 2016
    Mieszka w
    Koło... Krakowa.
    Auto
    AR BRERA 2.2 JTS FIAT STILO 1.9 JTDm 8V
    Postów
    212

    Domyślnie

    A jak Ci co regenerują turbinę są w stanie sprawić, że daje ona mniejsze ciśnienie? Przecież tam jest zmienna geometria łopatek i automatyka i tak powinna je nastawić tak by turbina dawała właściwe ciśnienie? Chyba, że regulacja gruszki (bo turbiny regenerowane chyba kupuje się z gruszką zamontowaną) celowo jest przestawiona, ale to wydaje sie i tak być bez sensu.
    A ja bym jeszcze sprawdził zaworek overboost. U mnie w fiacie STILO 1.9 120 HP kiedyś wydawało mi się, że turbina jest walnięta i okazało się potem, że rozłożenie zaworka i dokładne go wyczyszczenie naprawiło problem z niedomaganiem turbiny.

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar italiano_83
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 MA Distinctive/ Premium/Dach/Bose
    Postów
    504

    Domyślnie

    Poza regulacją długości cięgła gruszki jest jeszcze ogranicznik zamknięcia kierownic. Do tego kwestia wyważenia po ponownym montażu to wszystko ma wpływ na działanie turbo.

Podobne wątki

  1. [159] 1.9 JTDm 16V chwilowy spadek ciśnienia doładowania
    Utworzone przez tommy-j w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post / autor: 16-10-2018, 18:42
  2. [159] Turbo do regeneracji .... ?
    Utworzone przez krzychu0073 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 05-03-2017, 15:32
  3. [159] Spadek ciśnienia doładowania przy 2k obr/min
    Utworzone przez zloty35 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 47
    Ostatni post / autor: 07-02-2016, 20:57
  4. [159] Przepływomierz spadek doładowania 1.9 jtdm 150
    Utworzone przez kamil8746 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 18-10-2015, 16:17
  5. [159] Nagły spadek doładowania ????
    Utworzone przez xdj1 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 14-10-2015, 17:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory