Strona 13 z 30 PierwszyPierwszy ... 34567891011121314151617181920212223 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 130 z 292

Temat: Geometria - problem

  1. #121
    Użytkownik Rowerzysta Avatar szymonjot
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Warszawa/Opole
    Auto
    159 TBI Ti
    Postów
    305

    Domyślnie

    Szybki update. "Niemożliwe, że nie da się jeździć" Carserwis. Tym niemniej, powiedzcie mi ile tych śrub tam jest w sumie? Macie może tych śrub?

  2. #122
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    159
    Postów
    731

    Domyślnie

    Najlepiej jak majà do dyspozycji podgrzewacz indukcyjny, to bez uszkodzenia gum siè obędzie.

  3. #123
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    To jest śruba z nakrętka z drugiej strony wiec wystarczy jak warsztat będzie wyposażony w tak profesjonalny sprzęt jak szlifierka kątowa i odetnie łeb lub nakrętkę śruby

    Cytat Napisał szymonjot Zobacz post
    Szybki update. "Niemożliwe, że nie da się jeździć" Carserwis. Tym niemniej, powiedzcie mi ile tych śrub tam jest w sumie? Macie może tych śrub?
    ZTCP jedna do regulacji kąta i druga do regulacji zbieżności. Czyli dwie na koło 4 na całą oś. Numery to chyba 51795724 i 51737443 ale to powinni wiedzieć w serwisie.

  4. #124
    Użytkownik Rowerzysta Avatar szymonjot
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Warszawa/Opole
    Auto
    159 TBI Ti
    Postów
    305

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    To jest śruba z nakrętka z drugiej strony wiec wystarczy jak warsztat będzie wyposażony w tak profesjonalny sprzęt jak szlifierka kątowa i odetnie łeb lub nakrętkę śruby



    ZTCP jedna do regulacji kąta i druga do regulacji zbieżności. Czyli dwie na koło 4 na całą oś. Numery to chyba 51795724 i 51737443 ale to powinni wiedzieć w serwisie.
    Dzięki wielkie.

  5. #125
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar awj1
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Szczytno, War-Maz
    Auto
    AR 159 1,9 JTDm 8V + mapa EGR Off by maly_777
    Postów
    693

    Domyślnie

    A ja po założeniu nowych opon michelin 225-50-17 pojechałem na geometrie i ku mojemu zdziwieniu tył i przód miała fabryczne nastawy zbieżności. Jedyne co było do zrobienia to kąt pochylanie lewego tylnego koła. A zawsze był problem ze zbieżnością przodu jak i tyłu. Maszyna bosch.
    Na parkingu przed hipermarketem. Rodzina pakuje zakupy do pancerwagena. Dziecko, chłopiec około 5-6 lat:
    -Mamo co to za auto?
    -Przeczytaj. Na rejestracji jest napisane
    -A-L-F-A R-O-M-E-O. Dlaczego muszę jeździć VW albo Audi?
    Matka patrzy na ojca, a ojciec na mnie.
    Mina ojca BEZCENNA !!!


  6. #126
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar alfamat
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Żyrardów
    Auto
    ALFA 159 2.0 JTDM; ALFA 156 2.0 JTS
    Postów
    44

    Domyślnie

    Mi polecono "fachowca" w serwisie Dukiewicza. Jadę w następnym tygodniu i zobaczę co potrafi.

  7. #127
    Użytkownik Rowerzysta Avatar szymonjot
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Warszawa/Opole
    Auto
    159 TBI Ti
    Postów
    305

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfamat Zobacz post
    Mi polecono "fachowca" w serwisie Dukiewicza. Jadę w następnym tygodniu i zobaczę co potrafi.
    A ja piszę skargę do FCA na obsługę Carserwisu.

  8. #128
    Użytkownik Znawca Avatar SliwusBuu
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Mazda MX5 NBfl 1.8l, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm 2006r.; Alfa Romeo 156, 1.9 JTD 115KM - była
    Postów
    1,075

    Domyślnie

    Panowie, jak wielu z nas mam problem z pochyleniem przednich kół, przy obniżonym zawieszeniu.
    Tyle, że lewe koło jest pochylone o 0*38' natomiast prawe o blisko 2*50'. Górny wahacz wymieniłem, dolny jest sztywny. Jedyna tuleja, która wzbudza moje podejrzenia, to ta zaznaczona na zdjęciu:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wahacz dolny.png
Wyświetleń:	288
Rozmiar:	50.4 KB
ID:	226751
    Wydaje mi się, że jest delikatnie oberwana. Pewnie wymienię ten wahacz w przyszłym miesiącu. Nie wydaje mi się jednak, żeby miała ona wpływ na geometrię zawieszenia. Co o tym sądzicie? Czy odkręcić na podnośniku sanki, lekko przesunąć i przykręcić z powrotem, żeby wyrównać kąty pochylenia kół? To, że będą i tak na minusie to wiem, tylko niepokoi mnie ta różnica.

  9. #129
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Podnieś auto na podnośniku, poluzuj tylko same sanki i dokręć.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  10. #130
    Użytkownik Znawca Avatar SliwusBuu
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Mazda MX5 NBfl 1.8l, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm 2006r.; Alfa Romeo 156, 1.9 JTD 115KM - była
    Postów
    1,075

    Domyślnie

    Rozumiem, że po tym zabiegu wypadałoby ponownie ustawić geometrię?

Podobne wątki

  1. Geometria tył
    Utworzone przez Zomeba w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 17-08-2018, 20:46
  2. Geometria GT
    Utworzone przez golebinho w dziale GT
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 26-08-2015, 17:06
  3. Geometria kół - kąt PK
    Utworzone przez gpv w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-10-2014, 07:24
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-07-2013, 13:09
  5. [164] Geometria w Q4
    Utworzone przez s_ordak w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-10-2010, 18:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory