Strona 45 z 46 PierwszyPierwszy ... 353637383940414243444546 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 441 do 450 z 453

Temat: [147] Dobór sportowego zawieszenia, felg, opon

  1. #441
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    W GTA był chyba 24 mm przód i 16 tył- jak mnie pamięć nie myli, bo to przed rokiem montowałem, ale jak z 159 podejdzie to zakładam w takiej opcji.
    Pasuje P&P czy trzeba coś kombinować?

  2. #442
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Cytat Napisał kylo1986 Zobacz post
    W GTA był chyba 24 mm przód i 16 tył- jak mnie pamięć nie myli, bo to przed rokiem montowałem, ale jak z 159 podejdzie to zakładam w takiej opcji.
    Pasuje P&P czy trzeba coś kombinować?
    Z tego co pamiętam trzeba przesunąć trochę uchwyty mocujące na boki. Zamówiłem wczoraj, żeby założyć do Crosswagona za 30 zł z przesyłka.
    SCYZ-GUM , Myślenice , 3-go Maja 22
    Modyfikacje Mechaniczne, Serwis, Sprzedaż AR

  3. #443
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Z jakiej wersji 159 mam szukać tego stabilizatora?

  4. #444
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Cytat Napisał kylo1986 Zobacz post
    Z jakiej wersji 159 mam szukać tego stabilizatora?
    Z tego co widzę to 3.2 i 2.4 ma inny drążek, pasowało by zmierzyć grubość z tych wersji.
    SCYZ-GUM , Myślenice , 3-go Maja 22
    Modyfikacje Mechaniczne, Serwis, Sprzedaż AR

  5. #445
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Wesoły_Kr
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    Lancia Delta III
    Postów
    483

    Domyślnie

    Faktycznie dobrze cenowo wychodzi .
    Do 147 też mogę szukać z 2.4 bądź 3.2 ?
    Szczerze to wolałbym kupić nowy z GTA za 400 pln aniżeli z demontażu . Ale za 30 pln z przesyłką to cena bardzo kusząca .

    A łączniki stab w przypadku drążka z 159 też do wymiany ?

  6. #446
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Anakin
    Dołączył
    12 2015
    Mieszka w
    Tarnowska Wola
    Auto
    Alfa 156 SW GQ 1.9 16V '05
    Postów
    136

    Domyślnie

    A z innych wersji silnikowych nie podejdzie? Jts itp.

    Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

  7. #447
    Użytkownik Znawca Avatar koskar
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    WL // GA
    Auto
    Alfa Romeo 156 Berlina 2.0 T.S. 1999r., Renault Clio III Ph2 1.2 2010r.
    Postów
    1,782

    Domyślnie

    Holy fuck, 21 mm to już nie w kij dmuchał...

  8. #448
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,475

    Domyślnie

    Nie podniecajmy się tak grubością

    Właśnie zmierzyłem przed chwilą - Pucharowa 156 ma zwykłe stablilizatory - coś około 15mm z tyłu i 21mm z przodu. A ona się trzyma nawierzchni jak głupia. Myślę, że gdyby faktycznie były potrzebne, to by się nie trzaskali i wrzucili w fabryce grube z GTA czy wręcz specjalnie zrobione.
    Sam zmieniałem w 156 2,5 na te z GTA, celem zmniejszenia podsterowności. Jakiśtam efekt był, ale to takie pudrowanie złego wyważenia auta i moich umiejętności (nie ) jazdy objawiającej się płużeniem i jazdą na bokach opon przednich.
    Tak jak Wojtek pisał - co z przechyłów jak opona traci przyczepność. Bo tak naprawdę stablizator zmniejsza przyczepność zewnętrznej opony w zakręcie na danej osi. Czasem się chce żeby tył popuszczał troszkę przy odjęciu gazu żeby ustawić auto i wtedy to porządane takie zwiększenie grubości tylnego. Ale też trzeba ostrożnie z tymi modyfikacjami bo się może okazać, że generalny efekt - odwrotny jest.
    No i wszystko co piszemy to tyczy sytuacji naprawdę granicznych.
    Ostatnio edytowane przez Andrzejsr ; 23-04-2017 o 16:54

  9. #449
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Pucharowa 156 ma zwykłe stablilizatory
    Może były na to ograniczenia w pucharze.

  10. #450
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,475

    Domyślnie

    Nie , jedynym ograniczeniem było to, że każdy wóz pucharowy ma być taki sam - wszystkie były produkowane identycznie, różnice zawieszeniowe są w stos do zwykłej 156 dużo poważniejsze, ale nie dotyczą stabilizatorów. Jakby to miało coś dać - wsadziliby je bankowo.

    ALE - tam jest 2.0TS , czyli znacznie lepsze wyważenie wozu niż V6tka nie wspominając o dieslach. No i inne amory, sprężyny, kąty - więc nie ma walki z podsterownością takiej.

Podobne wątki

  1. [159] Podniesienie zawieszenia (z obniżonego sportowego do normalnego)
    Utworzone przez epsonix w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-10-2015, 13:31
  2. Alfa 147 1.9 JTDm 16V bez sportowego zawieszenia
    Utworzone przez piotrwachnik w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-01-2013, 22:54
  3. zmiana zawieszenia ze sportowego na zwykłe
    Utworzone przez asterix w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-02-2010, 16:26
  4. Zmiana sportowego zawieszenia
    Utworzone przez Carlos 1979 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 04-06-2008, 14:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory