Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
zatkane odpowietrzenie to normalka, przynajmniej w dieslach z tego co kojarze. U mnie na pewno się trochę zapowietrzało. Może przez to się przelewa gdzie nie powinno, trochę podcieka przy samym wlewie od wewnątrz i ścieka błotnikiem na zderzak. Z zewnątrz mi się nigdy nie udalo zachlapać ani pokapać na auto, no ale różne fleje są więc nie wykluczamJa już tak miałem jak auto kupiłem.
ja już tej hipotezy nie sprawdze![]()
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
O to chodzi. Tankowanie, olewanie pod klapka spływa idealnie na to miejsce.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Mogę wycinki zderzaka wrzucić w jedno i w drugie jak komuś to pomoże hehe
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Dokladnie tak jest. Benzyna mniej reaguje z plastikiem. A rozchlapalem nie raz (czesto leje z baniaka jak mi Ojciec jakies fajne paliwko przywiezie z zagramanicy). i problem polega na tym, ze w takim wypadku po wierzchu lakier wyczyscisz, ale w tej szczelinie na laczeniu nie ma szans i ropka sobie tam ladnie zalega ...
To co mnie dziwi, to fakt ze lalem tak do kazdego auta i tylko w 166 jest taka deformacja. Poza tym tak jak mowilem, u mnie ten stan sie tylko poglebil, bo zderzak odstawal juz wczesniej.
Ostatnio edytowane przez Lupus ; 10-05-2017 o 15:25
No rest for the wicked!
-------------------------------------
AR 166 FL 2.4 JTDm 185HP, 2006 r. / obecnie 210HP 450 Nm
Problem tych zderzaków jest taki że na końcu nie ma pozycjonowania.
Czyli jednak miałem rację, a tutaj kolega z byłej Rosso brunello twierdzi że miał śrubki do ustawiania tego...
Sprawdziłem w 3 166 w weekend, nie ma żadnego pozycjonowania końcówki zderzaku!
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była