Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 36

Temat: Falowanie obrotów w dwóch 156! Proszę o pomoc

  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar ZENDER
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    laski
    Auto
    SAAB 9-3 AERO CABRIO , ALFA 75 TS Recaro
    Postów
    277

    Domyślnie

    a jak ten reset zrobic ? trzeba jakos pod kompa podlaczac czy zapalic i czekac jak sie wentylator wlaczy ?

  2. #12
    ViP Romeo Avatar Alfamaniak156
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Luboń
    Auto
    Seat Leon FR 186KM/413Nm - Lancia Y 1,2 8V 1998r/ 60KM
    Postów
    1,315

    Domyślnie

    Uzupełnij profil Zender...

    Reset robi się po podłączeniu do kompa, tu masz temat do zgłębienia http://www.forum.alfaholicy.org/147_...zo_proste.html

    Cytat Napisał Rander Zobacz post
    sprawdz rure ktora idzie do filtra powietrza
    No przyjrze sie tej rurce.

    Pozdrawiam
    "Wiem że masz duszę. Masz Alfę - masz klasę" - Jeremy Clarkson
    Alfa Romeo 166 3.0V6 226 KM i uśmiech z twarzy nie schodzi
    Lancia Ypsilon 1,2 - Miejski przemieszczacz

  3. #13
    groszek
    Gość

    Domyślnie

    a jak ten problem wygląda w jtd? w mojej też jest ten problem nie zawsze ale występuje. słyszałem że wymiana filtra paliwa pomaga ale czy to prawda?
    słyszał ktoś coś o tym?

  4. #14
    l0bak
    Gość

    Domyślnie

    Dziękuje za porady. W mojej belli falowanie ustało bo zaślepieniu tej rury która idzie do dolotu od pokrywy zaworów i zaślepieniu kolektora. Ja dalem dwa przewody, żeby nie wywaliło mi oleju nigdzie. Poszukam jutro filterka na odmę. Widać, że to było powodem u mnie. U mojego znajomego to nie poskutkowało, jedyną zaletą była lepsza reakcja silnika na pedał gazu. Więc u niego podejrzewamy silnik krokowy bo już reszta sprawdzona. Jesteśmy z mazur więc przy najbliższej okazji zajadę do serwisu Alfy i zapytam co ich zdaniem to mogło być. Pewnie jak zwykle doradzą wymianę pół silnika Pozdrawiam i dziękuje Wam bardzo.

  5. #15
    l0bak
    Gość

    Domyślnie

    Jednak nie... Jechałem dzisiaj rano do Białegostoku i problem powrócił. Jadę tak około 100 i samochod przestaje reagować na gaz a za chwilę jest dobrze. Wkurzyłem się ostro bo jak było tak jest. Jest teraz kompletny kibel bo to psuje przyjemność z jazdy. Podczas przyspieszania nie ma takiego zjawiska. To czy Alfa stworzona jest tylko do ostrej jazdy? chyba nie. Co to jeszcze może być???

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    a ja mam takie pytanie, masz może w swojej alfie gaz?
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  7. #17
    l0bak
    Gość

    Domyślnie

    Nie nie mam gazu. Był jak kupiłem Alfę ale wywaliłem go i jezdze juz ponad pół roku na benzynie, chociaż mam jeszcze elektrykę od gazu ale butli i przewodów już nie ma. Kombinuje ale nic nie pomaga. A i po wywaleniu gazu zmieniłem sonde, przepływkę, termostat, przepustnicę i kolektor ssący bo posiadał szczelinki jakby był klejony wcześniej. Nie mam pojęcia co może teraz być... Obstawiam krokowca ale pewien nie jestem. Gdybym znalazł kogoś z mazur z przepustnicą mechaniczną to byśmy mogli podmienić.

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    Cytat Napisał l0bak Zobacz post
    Był jak kupiłem Alfę
    to może ktoś grzebał w ECU i skopał mapy paliwa i teraz są problemy?
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  9. #19
    l0bak
    Gość

    Domyślnie

    Szczerze to nie sądze bo było wszystko w najlepszym porządku. Zaczęło się od lekkiego przerywania podczas jazdy przy 90 pozniej falował czasami. Pozniej co 2 raz jak go odpalałem. Teraz codziennie... Skaczą gdzieś 1500-500 i czasem się stabilizują do 900. Czasem też jest ok póżniej podczas jazdy falują i szarpie całym samochodem. A jak mocno przyciskam jej to jest wszystko ok a jak tylko zwolnię falowanie i szarpanie wraca

  10. #20
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał l0bak Zobacz post
    Szczerze to nie sądze bo było wszystko w najlepszym porządku. Zaczęło się od lekkiego przerywania podczas jazdy przy 90 pozniej falował czasami. Pozniej co 2 raz jak go odpalałem. Teraz codziennie... Skaczą gdzieś 1500-500 i czasem się stabilizują do 900. Czasem też jest ok póżniej podczas jazdy falują i szarpie całym samochodem. A jak mocno przyciskam jej to jest wszystko ok a jak tylko zwolnię falowanie i szarpanie wraca
    Moim zdaniem to nie są objawy typowego falowania obrotów. Twój problem leży głębiej bo występuje szarpanie podczas jazdy. Tu potrzeba sprawdzać wszystko po kolei aż do skutku.

Podobne wątki

  1. Prośba o pomoc ocena parametrów - falowanie obrotów 2.5 V6
    Utworzone przez lucek_lukasz w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-03-2013, 12:06
  2. Proszę o ocenę dwóch 159
    Utworzone przez Triman w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-12-2012, 10:06
  3. Kupno 147-ki, proszę o ocenę dwóch aut.
    Utworzone przez ArkadioMorales w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-08-2012, 20:09
  4. Proszę o ocene dwóch Alf 145
    Utworzone przez inozbik w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 14-10-2009, 17:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory