Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 23 z 23

Temat: Spadające napięcie ładowanie po rozgrzaniu silnika 3.0 v6

  1. #21
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Bili
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Brzeg
    Auto
    AR 166 3.0 v6 Fiat 126p 1.2MPI
    Postów
    18

    Domyślnie

    Tak po dodaniu gazu wskakuje momentalnie na 14 -14.2 Czyli wychodzi na to że wszystko w końcu jest ok Gdzieś kiedyś czytałem że w poliftach były poprawione alternatory pod względem ładowania ale ile w tym prawdy to nie wiem. Napewno altek z CF3 ma innaczej rozmieszczone połączenia do przewodów.

  2. #22
    Użytkownik Świeżak Avatar Twiti2
    Dołączył
    06 2016
    Mieszka w
    Legionowo
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,0 V6 226KM +LPG, 10.1999r. ZF4HP20, paint-VULCANO NERO
    Postów
    122

    Domyślnie

    Cytat Napisał ArtoKucior Zobacz post
    Może i regulator napięcia w altku? U mnie ostatnio pojawia się problem przy chodzącej klimie. Bez klimy nie zejdzie niżej jak 13,8V a z klimą i wentylatorami na maxa to przy włączeniu potrafi zejść do 12,2V by za chwilę wskoczyć na 13,6V - 13,8V. Ta chwila to powiedzmy z pół minuty około...jak spada to bywa do 12,2V czasem do 12,6V czy do 13,0V...różnie się dzieje lecz zawsze dojdzie do 13,6V 13,8V. Tak ma być czy to jakiś problem się rodzi?
    u mnie to samo, odpale zimny i jest, 14,1 V a potem jak chodzi na wolnych i wszystko wyłączone to spada do 12,2V czyli stała usterka jakaś, wrócę z trasy to jadę na robienie alternatora czyli szczotki tuleje i wymienie chyba regulator napięcia bo to wygląda na jego winę, odpowiedz dam za trzy tygodnie bo wszędzie o tym czytam i widzę że to stały problem tego modelu a o dziwo do tej pory nikt nie udzielił odpowiedzi wyjaśniającej całkowicie temat, są jedynie gdybania. za trzy tygodnie wracam i jade robić alternator i wtedy się wypowiem, w tej chwili to duży problem bo stoisz w korku itp, napięcie 12,2 a wentylatory do oporu i po aku, potem wywala problemy z air condition bo wentylator nie nadąża, miedzy innymi zauważyłem wtedy słynne wzrazstanie temp silnika o 2mm powyżej 90, za każdym razem kiedy aku już jest słaby sytuacja się powtarza i myśle że to jest wina tego słynnego tematu, bynajmniej kiedy przyniosę aku do domu i naładuję to już się nie przegrzewa czyli wszystko jasne.

    - - - Updated - - -

    masz to co ja

  3. #23
    Użytkownik Świeżak Avatar Twiti2
    Dołączył
    06 2016
    Mieszka w
    Legionowo
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,0 V6 226KM +LPG, 10.1999r. ZF4HP20, paint-VULCANO NERO
    Postów
    122

    Domyślnie

    mam to samo, jak wrócę z trasy robie alternator a podstawa zwrócę uwagę na regulator napięcia bo on za to odpowiada.

Podobne wątki

  1. Spadające obroty silnika - gaśnie na luzie
    Utworzone przez jerry46 w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-07-2016, 13:19
  2. po rozgrzaniu silnika auto traci moc
    Utworzone przez sobi112 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 08-05-2014, 23:03
  3. [146] Brak mocy po rozgrzaniu silnika
    Utworzone przez rafkom77 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 29-11-2012, 22:33
  4. JTD - dziwny klekot po rozgrzaniu silnika
    Utworzone przez Vincento0 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 23-04-2012, 20:34
  5. Spadek mocy po rozgrzaniu silnika
    Utworzone przez maniek7712 w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 29-07-2009, 08:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory