witam,na laczeniu maglownicy i kolumny kierowniczej jest duzy wyciek oleju do wspomagania,czy demontaz maglownicy w 166 jest bardzo skomplikowany?![]()
witam,na laczeniu maglownicy i kolumny kierowniczej jest duzy wyciek oleju do wspomagania,czy demontaz maglownicy w 166 jest bardzo skomplikowany?![]()
sam sobie zadalem pytanie i sam sobie odpowiadam,demontaz maglownicy?!myslalem ze bedzie gorzej,ale udalo sie.4,5 godziny dwie osoby i kanal,odkrecamy z jednej strony(od strony kolumny kier.)caly "wozek"czyli praktycznie cale zawieszenie lacznie z drazkiem stalilizacyjnym i lacznikiem stabilizatora, z drugiej strony sruby od "wozka"tylko luzujemy,podwarzajac "wozek"od strony kolumny podkladamy miedzy zawieszenie a karoserie jakies przedmiot o wysokosci ok.6-7cm. wyciagamy maglownice,aha i jeszcze jedno przed odkreceniem i poluzowaniem srub od zawieszenia najpierw odkrecamy wszystkie przewody i sruby od maglownicy.POWODZENIA
Jeśli mógłbym się podłączyć do tematu z małym pytaniem. Mam kłopoty z niewielkim wyciekiem z maglownicy. Wyciek jest spod śruby mocującej jeden z przewodów ciśnieniowych do przekładni. Już kiedyś dokręciłem nieco tę śrubę i wyciek ustąpił, ale teraz po roku na nowo problem powrócił. Chciałbym zapytać, czy jest tam jakaś uszczelka, np. oring? Nie chcę już mocniej dokręcać tej śruby w obawie przed jej urwaniem. Myślę, że w 166 jest podobnie, jak w 156, więc taka informacja byłaby mi bardzo pomocna w dalszej walce z problemem.
przepraszam ze nie odpisywałem.jezeli chodzi o przewody ktore sa przykrecone do maglownicy to sa tam podkladki miedziane i najprawdopodobniej to one sa do wymiany,klucz 17 i 19 (troche ciezkie dojscie,bynajmniej w 166),pare minut i masz przewody odkrecone,podkladki wez do sklepu na wymiar,koniecznie wymien wszystkie cztery.a i po przykreceniu trzeba odpowietrzyc caly uklad wspomagania(przed odkreceniem przewodow spusc plyn z ukladu wspom.)
Dzięki za info.Wiem, że dojście nie jest łatwe, więc będę się dobierał do tych śrub po uprzednim wyjęciu kolektora ssącego. Kiedyś, jak już pisałem, mając wyjęty kolektor zauważyłem przez przypadek niewielki wyciek spod jednej ze śrub. Niestety, dokręcenie pomogło tylko na rok. Będę musiał poważniej potraktować tę sprawę i przygotować się do tej roboty należycie - przy okazji wymienię też płyn. Ciekawe, czy uda mi się zdobyć te podkładki?
podkladki kupisz w kazdym sklepie motoryzacyjnym,tylko pamietaj o zabraniu starych w celu dopasowania
maglownice w 166 da rade zdjąć i zalozyc z poziomu "kobyłek" czy niezbedny jest do tego kanal/podnosnik?
Wysłane z mojego SLA-L22 przy użyciu Tapatalka
Teoretycznie da się ale do tej operacji musisz opuścić sanki więc bez kanału będzie bardzo ciężko.
Jeśli pomogłem - kliknij na gwiazdkę.
na tel niewidzę o jakim silniku piszecie. ja w jtd wyjmowalem magiel w garażu bez kanału i opuszczania sanek. wyszedł ładnie od strony pasazera.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
[C
Tak, w jtd wychodzi bez opuszczania sanek. W widlastych ponoć trzeba sanki opuścić.