Strona 194 z 247 PierwszyPierwszy ... 94144184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204244 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,931 do 1,940 z 2461

Temat: Wspomaganie - wielki problem !!!

  1. #1931
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Klonek
    Dołączył
    08 2015
    Auto
    159 2.0 JTDm
    Postów
    887

    Domyślnie

    Nikt Ci nie powie co się stanie na 100%.
    Ja bym się trzymał płynu, który był wcześniej zalany.

  2. #1932
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2017
    Auto
    Brera
    Postów
    49

    Domyślnie

    Czy komuś wymiana zaworu maglownicy, pomogła w ciężkiej w pracy wspomagania i gumowania w wersji silninikowej 2.4 ?

  3. #1933
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał Feld Zobacz post
    Panowie podsumowując bo przeczytałem z 40 stron który płyn czerwony jest lepszy chociaż niczym się nie różnią. Czy wymieniać płyn z czerwonego na zielony i czy to prawda, że po zmianie płynu może paść maglownica?
    Wesołych Świąt!
    Płyn wymieniamy na taki jaki jest zalecany.
    Czerwony to ma być czerwony itd.Marka oleju wg uznania
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  4. #1934
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Z tym zalecaniem to nie jest prosta sprawa. W instrukcji mam GI/R, na naklejce na masce GI/A, a wlany odpowiednik GI/E... Czyli teoretycznie powinien być zielony, a jest czerwony i wszystko OK

  5. #1935
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2017
    Auto
    Brera
    Postów
    49

    Domyślnie

    Orientujecie się czy maglownica po lifcie 159 będzie pasować do brery 2006 ? Czytałem tutaj na forum, że po lifcie maglownica jest poprawiona

  6. #1936
    Użytkownik Świeżak Avatar elelmo
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Łochów
    Auto
    AR 159SW 210KM+virus
    Postów
    153

    Domyślnie

    Czy w silnikach 2,4 210 (polift) siedziały już nowe zbiorniczki? Dziś usłyszałem pompę wspomagania. Otwieram zbiorniczek a tu pod min i płyn jakiś brązowy i spieniony. Dolałem trochę czerwonego płynu i cisza, jednak czeka mnie wymiana płynu i nie wiem czy zbiorniczka. Proszę o info.

  7. #1937
    Użytkownik Świeżak Avatar Stefan9952
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    ALFA 159 2.4
    Postów
    103

    Domyślnie

    Tak, w wersjach 2.4 przed i po lifcie zbiorniczki były ok, proponuję wymianę płyny u mnie było podobnie a teraz już jest spokój.

  8. #1938
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,569

    Domyślnie

    chyba tylko w 1.9JTDM były te zbiorniczki z którymi był problem, nie chce mi się sprawdzać, ale wydaje mi się że pozostałe silniki miały jeden inny rodzaj zbiorniczka, i z nim nie było problemó (choć i tak było kilka numerów poprzez te lata).
    warto wyciągnąć zbiorniczek przy wymianie, wyjąć sitko (w tych zbiorniczka da się) i sprawdzić - u mnie było brudne. ja i tak zmieniłem zbiorniczek, ale nic to nie dało, okazało się że pompa padła i ją w końcu wymianiałem.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał elelmo Zobacz post
    Czy w silnikach 2,4 210 (polift) siedziały już nowe zbiorniczki? Dziś usłyszałem pompę wspomagania. Otwieram zbiorniczek a tu pod min i płyn jakiś brązowy i spieniony. Dolałem trochę czerwonego płynu i cisza, jednak czeka mnie wymiana płynu i nie wiem czy zbiorniczka. Proszę o info.
    tak przy okazji napewno miałeś oryginalnie czerwony płyn np GI/E w polifcie - w mojej 2010r marzec płyn zielony GI/R

  9. #1939
    Użytkownik Świeżak Avatar elelmo
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Łochów
    Auto
    AR 159SW 210KM+virus
    Postów
    153

    Domyślnie

    wyciąganie kilkukrotne płynu strzykawką i dolewanie ma jakiś sens? czytałem na innych forach o takich patentach, szczerze mówiąc nie chce mi się przy takich temperaturach bawić się ze spuszczaniem płyny i wymianą wszystkiego.

  10. #1940
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Najlepiej przepłukać cały układ. Jeśli płyn jest stary to taka dolewka nie jestosować najlepszym pomysłem.

Podobne wątki

  1. Wielki problem! Pomocy!! 2,4 JTD!
    Utworzone przez yelosnki w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 06-06-2014, 20:43
  2. Wielki Problem z 2.0TS POMOCY!!
    Utworzone przez konrad251 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 02-12-2012, 15:53
  3. Wielki problem z Zamkami
    Utworzone przez hubert25 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:06
  4. wielki problem z gazem
    Utworzone przez Łuki_lubin w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-08-2011, 08:27
  5. Wielki Problem z silnikiem!!!!!
    Utworzone przez luniu w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 15-05-2010, 12:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory