Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Ja bym nie stawiał tak śmiałych diagnoz na podstawie zwykłego screena i poczekał jak klient zrobi porządne logi. Na zdjęciach to gołe baby można oglądaćBo z tego to nic nie wynika oprócz chaotycznie zbieranych danych.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Tak. Ciężko pali jak na dworzu jest ciepło na zimnym silniku.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Ja obstawiam zabrudzony lub uszkodzony regulator ciśnienia paliwa, spróbuj kilka razy włożyć kluczyk do stacyjki zanim odpalisz, niech pompa w baku dobije ciśnienie.
Wtedy pierwsze co należy to sprawdzić kompresję aby wykluczyć najgorsze.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Co prawda to prawda, akurat po tych zdjęciach to wróżenie z fusów, bo korekta może być zła nie tylko ze względu na uszkodzony wtryskiwacz. Niemniej, skoro ciężko odpala to może być właśnie wtrysk, chociaż np. w 8v można naprawić problem opalania zimnego silnika w ciepłe dni np. zwiększając dawki startowe, a niektórym pomaga wsadzenie rozrusznika od 2.4.
Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka