Temat: Korekty wtrysków

  1. #2811
    Użytkownik Rowerzysta Avatar tomano
    Dołączył
    08 2017
    Mieszka w
    LLE
    Auto
    ALFA ROMEO 156 1.9JTD AR 159 1,9 jtd
    Postów
    403

    Domyślnie

    W ducato mialem korekty od 1 do 1,5 a auto odpalalo tylko na plaku po naprawie wtryskow korekty podobne auto pali od strzala wiec trudno okreslic ich wiarygodnosc

  2. #2812
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Dla tego napisałem, że stan wtrysków określa się nie po samych korelatach ale konfrontując je z innymi parametrami. To co tu jest pisane, to w wielu przypadkach gdybanie. Ale czego wymagać jak wile z zamieszczanych tu danych do diagnostyki to zwykłe screeny. Korekty są dobrym narzędziem diagnostycznym ale trzeba wiedzieć jak je wykorzystać.
    Miałem AR 159 8V z korektami poniżej 1, a kompresja poniżej dopuszczalnej. Tyle, że równo. Jednak w pewnych warunkach i wraz z innymi danymi to wychodzi. Twoje ducato też by wyszło ale sprawdzaliście same korekty. To jest właśnie problem diagnostyki
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #2813
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,436

    Domyślnie

    A co powiecie na to, jak jeden wtrysk na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniki oscyluje w granicy 1.5mm3 a przy obciążeniu wszystkie korekty zjeżdżają w granice 0... Nie dymi, ogólnie nic się nie dzieje.. Spróbuję kuracji z olejem 2t, jutro rano będę miał Liqui Moly 1052, zaleje kocioł + 250ml LM i po dwóch bakach zobaczymy

    Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka

  4. #2814
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Chemię możesz dolewać, aczkolwiek moim skromnym zdaniem jest spoko i nie ma co ingerować mechanicznie.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  5. #2815
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Nic bym nie robił.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #2816
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,436

    Domyślnie

    Też mi się wydaje, że bez sensu na razie cokolwiek robić. Zobaczymy, czy coś się zmieni po 2t.
    Dzięki za odpowiedzi

    Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka

  7. #2817
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Odnośnie korekt w trybie dynamicznym i twierdzeniu, że to jest nie ważne. Przykład z dzisiaj (a kolejny tu przeze mnie zamieszczony). W 2.4 to jest bardzo dobrze widoczne.
    Jak widać korekty na wolnych są ok. Samochód nie dymi, silnik pracuje równo.

    Natomiast korekty w trybie dynamicznym wyglądają tak:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	KOREKTY.jpg
Wyświetleń:	62
Rozmiar:	57.3 KB
ID:	249271

    A, efekt tych korekt można zobaczyć tutaj:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	korekty_h.jpg
Wyświetleń:	64
Rozmiar:	37.1 KB
ID:	249272
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #2818
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Myślisz, że to nie pęknięta głowica?
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  9. #2819
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Casio
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Włoskie, doładowane
    Postów
    729

    Domyślnie

    No właśnie, udało się zdiagnozować przyczynę problemu?

  10. #2820
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar staniapl
    Dołączył
    03 2018
    Mieszka w
    Zambrów
    Auto
    AR 159 - 2.2 JTS
    Postów
    30

    Domyślnie

    Panowie a jak to wzglada w JTS czy w benzynie też można odczytać korekty wtrysków? bo w MES nie widzę?
    Ew. na co zwrócić uwagę przy podstawowej diagnostyce układu paliwowego w benzynie?

Podobne wątki

  1. [159] Poradnik do Korekty Wtrysków
    Utworzone przez Fryta118 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2016, 18:28
  2. KOREKTY WTRYSKÓW 1.9 jtd 16v
    Utworzone przez Michał 12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 16:34
  3. korekty wtrysków
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 07-06-2015, 13:15
  4. [159] Korekty wtrysków.
    Utworzone przez zahmitokersoken w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-12-2014, 21:16
  5. Korekty wtrysków 1,9 mJTD 16 V
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 08:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory