No wiadomo, że na stole masz badaną dawkę pilotażową jak i pełne obciążenie.
Kolega sdero pokazywał wykresy z hamowni, jak auto traci na mocy, kiedy wtryski pod obciążeniem mają rozjechane korekty.
Poza tym, po co by była możliwość sprawdzania korekt przy dynamicznej jeździe?
Zamień wtryski miejscami, przekoduj i będziesz wiedział co jest nie tak.
Moim zdaniem "fachowo" przeprowadzona regeneracja jest tu przyczyną korekt -+2.
Ostatnio edytowane przez Klonek ; 20-12-2018 o 19:18
Z ciekawości popatrzyłem u siebie na korekty w alfaOBD. Auto nie kopci, mocy nie brakuje, spalanie w normie ale... no właśnie. Poniżej screeny: pierwszy to jałowe na rozgrzanym, drugi to korekty przy 120 na 5 biegu na tempomacie, trzeci 140 na 6 na tempomacie. Od 3 tankowań leje olej 2t po 200ml. Zwiększyć dawkę czy to nic nie da?
![]()
A ktoś podczas jazdy ma też Maks do 1?
Podgladalem ostatnio 3 auta i na wolnych maja ok ale podczas jazdy nie.
Tak, był taki przypadek opisywany przez jednego kolegę, ale nie poparty niestety logami. Przed regeneracją posiadał korekty pod obciążeniem w okolicach +/-2mm3/w. Po regeneracji +/-0,3. Wartości cytuję z pamięci więc mogę się trochę mijać z prawdą. Może niech Ci którzy robili porządki z wtryskiwaczami wykonają świeżutkiego loga z trasy i pochwalą się jakie mają korekty pod obciążeniem.
U mnie jest tak (na jałowym)
1. 0,14
2. -1,15
3. +1,11
4. 0,00
Powinienem się martwić tą dwójką i trójką?
Jakim sposobem masz te informacje wyświetlone na desce rozdzielczej?
specjalny moduł, który wpina się pod kompa