Wtryski zakodowalem, podkładki nowe, i dokręcone jak trzeba....
Już sam nie wiem co robić, raz pokazuje jeden wtrysk, wymieniam go, teraz inny mi pokazuje...
Wtryski zakodowalem, podkładki nowe, i dokręcone jak trzeba....
Już sam nie wiem co robić, raz pokazuje jeden wtrysk, wymieniam go, teraz inny mi pokazuje...
Pozamieniać miejscami będzie najprościej, żeby zobaczyć za którym korekty będą podążać.
Jak dobrze chodzi - równo i ma moc w całym zakresie to po co zaczepiać?
Tak przy okazji zastanawiają mnie momenty którymi należy dokręcać. Przewód paliwowy ma tuleję która wchodzi w szynę. Od strony wtrysku jest baryłka. Łapka dociska wyłącznie miedzianą podkładkę. Trzeba byłoby użyć siły z jaką dokręca się koła samochodu żeby uszkodzić metal przy wtryskiwaczu, spowodować zmniejszenie średnicy przewodu lub pęknięcie podkładki.
Korekta na 4, to już duży problem i nie polecam z takim jeździć. Mocy, to on na pewno nie ma. Przynajmniej takiej jak fabryka dała
Łapka pęknie, jak przegniesz.
- - - Updated - - -
Tak jak ci pisze Ontrax, zamień miejscami.
Niestety czasami tak jest, że po wymianie jednego trzeba wymieniać dalej, bo na innym korekta się posypie(zakładam, że wszystko zrobiłeś dobrze)
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Jak chce wymienić podkładki to muszę na nowo kodować wtryski?
Nie musisz.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Cześć
mam od jakiegoś czasu wrażenie słabości mojej 159 1.9 16v - zaślepiony egr w Conmir, DPF jest ( podczas logowania 65%zatkania, 17mBar różnicy ciśnień) - przy wyższych obrotach kopci na czarno. Możecie zerknąć na logi i coś podpowiedzieć czy tu mam problem z wtryskami czy bardziej jakaś nieszczelność w dolocie i stąd niedoładowanie ?
Sdero dzieki
Witam.
Mam korekty z grubsza jak poniżej:
1. -3,00 mm/w
2. +1,00 mm/w
3. +1,00 mm/w
4. +1,00 mm/w
Nie są to dokładnie takie dane, ale w tych granicach.
Pomiar przy silniku rozgrzanym do 82 stopni wg. FES.
Zamieniłem miejscami wtrysk nr 1 z nr 4, korekty zostały bez zmian.
Pod obciążeniem niewiele się zmienia.
Co może być przyczyną niskiej korekty na pierwszym cylindrze, pomijając uszkodzony wtrysk.
Auto AR 159 1.9 jtdm 115 KM
może zawory trzeba ustawić w tym silniku sie ustawia.