Z tego co wywnioskowałem po przewertowaniu 300 stron tematu, to gorsza kompresja lub przedmuchy powodują korektę na +.
O luzach zaworowych myślałem, tylko co dokładnie miało by powodować korektę ujemną?
Z tego co wywnioskowałem po przewertowaniu 300 stron tematu, to gorsza kompresja lub przedmuchy powodują korektę na +.
O luzach zaworowych myślałem, tylko co dokładnie miało by powodować korektę ujemną?
Wtryski a dokładniej sterownik kompensuje korekty żeby wartości sumaryczna była na ZERO, dlatego jak masz na jednym -3. To trzy kolejne są na +1 , (-3)+1+1+1=0
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
No dokładnie, kompresja to podstawa
4ty, leje więcej więc może być kompresja slaba
No patrz a na stole jak sprawdzali wtryski to korekta na + że leje, na - że zatkany
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
No właśnie, zwiększa dawkę więc podlewa bardziej, przynajmniej ja to tak rozumiem![]()