a eurol fluence FE 5w30 da radę? Ewentualnie Ravenol vmp 5w30? Auto jak u kolegi fts
a eurol fluence FE 5w30 da radę? Ewentualnie Ravenol vmp 5w30? Auto jak u kolegi fts
Eurol z AR910 jak najbardziej
Mam pytanie , czy moge zalać 159 2,4 olejem Liqui Moly 5W30 Molygen zielone opakowanie zresztą olej też,czy to dobry olej do tego auta bo spacyfikacji fiata niema.
jak bez eko to ten lepszy Liqui Moly Diesel Synthoil 5W-40
To se chyba narobiłem problemu bo ja już ja zalałem tym Liqui Moly 5W30 Molygen teraz tylko czy sie nic nie stanie.
jak nie będziesz piłował to nic się nie stanie
Nic złego nie powinno się stać, możesz skrócić interwał do kolejnej wymiany. A w trakcie kontrolować stan oleju czy nie znika zbyt szybko![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
W skrócie: obniży tarcie i zużycie, utrzyma silnik w czystości lub umyje jeśli jest co.
Podnosi także TBN o 3,5
Kurcze, ale ten Specol jest tańszy nawet od GM'a, którego tutaj nikt nie poleca..
Ten Specol jest dużo lepszy od GMa?
[MENTION=34864]wlyszkow[/MENTION], 'zwkły' Specol czy ta nowa formuła VW 504/507?
I AR9100 czy lepiej AR9200 V2?
Czy przy docelowej mocy ~180-190KM, z zaślepionym EGRem i bez klap zostać przy 5w30 czy może lepiej przejść na 5w40?
Jeżdzę codziennie 2x 30km do pracy, 50% trasa, 50% miasto + od czasu do czasu dłuższa trasa.
Ostatnio edytowane przez fts ; 05-06-2019 o 12:22