Zrób zapis korekt na rozgrzanym silniku, na biegu jałowym. Nawiew, światła, radio wyłączone.
Zrób zapis korekt na rozgrzanym silniku, na biegu jałowym. Nawiew, światła, radio wyłączone.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Korekty na jałowych są zdradliwe, u mnie na jałowych było książkowo a pod obciążeniem dwa wtryski już lały.
Najlepiej zrobić loga pod średnim obciążeniem (3-4 bieg od jałowych do 2,5-3 k rpm z pedałem gazu wciśniętym na ok 50-60%), albo autostrada + 130 na tempomacie i patrzymy na korekty (a raczej pasażer nam je loguje).
Wystarczy też 3 bieg, trzymać obr 2500 i powoli zaciągać ręczny na tyle, żeby nie zadusić silnika![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Dopiero pod dużym obciążeniem ECU przestaje je liczyć. Ale nie wiem przy jakim![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Tak, bardzo dobre. Dla świętego spokoju możesz jeszcze zrobić pomiar z ręcznym jak pisałem wyżej.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Witam, rzuci ktoś okiem na korekty? Zimny silnik ciężko odpala.