Strona 330 z 336 PierwszyPierwszy ... 230280320321322323324325326327328329330331332333334335336 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 3,291 do 3,300 z 3355

Temat: Korekty wtrysków

  1. #3291
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Zrób zapis korekt na rozgrzanym silniku, na biegu jałowym. Nawiew, światła, radio wyłączone.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  2. #3292
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotraskvw
    Dołączył
    01 2019
    Auto
    147 1.6 TS 105KM + była 159 2.0 JTDm 170KM, jest rodzinny autobus
    Postów
    583

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Zrób zapis korekt na rozgrzanym silniku, na biegu jałowym. Nawiew, światła, radio wyłączone.
    Korekty na jałowych są zdradliwe, u mnie na jałowych było książkowo a pod obciążeniem dwa wtryski już lały.
    Najlepiej zrobić loga pod średnim obciążeniem (3-4 bieg od jałowych do 2,5-3 k rpm z pedałem gazu wciśniętym na ok 50-60%), albo autostrada + 130 na tempomacie i patrzymy na korekty (a raczej pasażer nam je loguje).

  3. #3293
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Wystarczy też 3 bieg, trzymać obr 2500 i powoli zaciągać ręczny na tyle, żeby nie zadusić silnika
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  4. #3294
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Lukas-182
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 2.0JTDm 552k DuckPower
    Postów
    464

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotraskvw Zobacz post
    Korekty na jałowych są zdradliwe, u mnie na jałowych było książkowo a pod obciążeniem dwa wtryski już lały.
    Najlepiej zrobić loga pod średnim obciążeniem (3-4 bieg od jałowych do 2,5-3 k rpm z pedałem gazu wciśniętym na ok 50-60%), albo autostrada + 130 na tempomacie i patrzymy na korekty (a raczej pasażer nam je loguje).
    A nie jest tak, że korekty są pomijane przez ECU pod obciążaniem, gdzieś obiło mi się o uszy, że powyżej 1800 obr/min. już sobie je daruje i leci na "spontanie"

  5. #3295
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Dopiero pod dużym obciążeniem ECU przestaje je liczyć. Ale nie wiem przy jakim
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  6. #3296
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotraskvw
    Dołączył
    01 2019
    Auto
    147 1.6 TS 105KM + była 159 2.0 JTDm 170KM, jest rodzinny autobus
    Postów
    583

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lukas-182 Zobacz post
    A nie jest tak, że korekty są pomijane przez ECU pod obciążaniem, gdzieś obiło mi się o uszy, że powyżej 1800 obr/min. już sobie je daruje i leci na "spontanie"
    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Dopiero pod dużym obciążeniem ECU przestaje je liczyć. Ale nie wiem przy jakim
    Też nie znam wartości obciążenia, ale wiem na 100%, że powyżej 3000 RPM już "leci olewając korekty"

  7. #3297
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Lukas-182
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 2.0JTDm 552k DuckPower
    Postów
    464

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotraskvw Zobacz post
    Też nie znam wartości obciążenia, ale wiem na 100%, że powyżej 3000 RPM już "leci olewając korekty"
    Dokładnie, ECU nie nadążyłby z wprowadzaniem korekt. Muszę poszukać tej informacji o 1800, ale podobną wartość mi znajomy przekazał, co zajmuje się diagnozą VAG.

  8. #3298
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2020
    Mieszka w
    Krosno/Kraków
    Auto
    AR 159 1.9 TI
    Postów
    11

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Zrób zapis korekt na rozgrzanym silniku, na biegu jałowym. Nawiew, światła, radio wyłączone.
    Zgodnie z instrukcja po dłuższej trasie. Chyba jest okej?

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Screenshot_6.jpg
Wyświetleń:	58
Rozmiar:	69.3 KB
ID:	276572

  9. #3299
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Tak, bardzo dobre. Dla świętego spokoju możesz jeszcze zrobić pomiar z ręcznym jak pisałem wyżej.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  10. #3300
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2020
    Auto
    Alfa 159
    Postów
    7

    Domyślnie

    Witam, rzuci ktoś okiem na korekty? Zimny silnik ciężko odpala.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20210411_180051.jpg
Wyświetleń:	85
Rozmiar:	51.5 KB
ID:	277497  

Podobne wątki

  1. [159] Poradnik do Korekty Wtrysków
    Utworzone przez Fryta118 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2016, 18:28
  2. KOREKTY WTRYSKÓW 1.9 jtd 16v
    Utworzone przez Michał 12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 16:34
  3. korekty wtrysków
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 07-06-2015, 13:15
  4. [159] Korekty wtrysków.
    Utworzone przez zahmitokersoken w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-12-2014, 21:16
  5. Korekty wtrysków 1,9 mJTD 16 V
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 08:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory