Strona 332 z 336 PierwszyPierwszy ... 232282322323324325326327328329330331332333334335336 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 3,311 do 3,320 z 3355

Temat: Korekty wtrysków

  1. #3311
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Chojnice
    Auto
    159 i 75
    Postów
    881

    Domyślnie

    Trochę dziwne że korekta poszła z +3.8 na -2. Bardzo duże różnice. Zalej do baku preparat liqui moly do czyszczenia układu wtryskowego. U mnie korekty ładnie się wyrównały dzięki temu. Taka srebrno czerwona puszka. Ja zalałem na pół zbiornika paliwa.

    Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka

  2. #3312
    Użytkownik Świeżak Avatar Smori91
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    ALFA ROMEO 159 2006r 2.4 JTDM
    Postów
    104

    Domyślnie

    Cytat Napisał stuntmachine Zobacz post
    Trochę dziwne że korekta poszła z +3.8 na -2. Bardzo duże różnice. Zalej do baku preparat liqui moly do czyszczenia układu wtryskowego. U mnie korekty ładnie się wyrównały dzięki temu. Taka srebrno czerwona puszka. Ja zalałem na pół zbiornika paliwa.

    Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka

    Zrobiłem test przelewowy który wcale nie odzwierciedla się w korektach...
    3 wtrysk najgorzej - zabrudzony/zatarty ?
    4 wytrysk odbiega od 1 i 2 delikatnie.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20210711_092729.jpg
Wyświetleń:	52
Rozmiar:	76.1 KB
ID:	279645  

  3. #3313
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2021
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4JTDM
    Postów
    4

    Domyślnie

    Cześć. Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	892D287A-C657-4760-8926-803DECB1AD69.jpg
Wyświetleń:	73
Rozmiar:	98.7 KB
ID:	280511
    Co może być przyczyną takich wyników? Dodam, że pod większym obciążeniem korekty na pierwszym wtrysku dochodziły do -5, a na czwartym do +6. Niestety mam tylko to zdjęcie.
    O aucie:
    2.4JTDm 210KM
    Ktoś kiedyś robił chip, bo auto ponoć nie trzymało już w stu procentach serii - efekt seryjne 210KM i 400nm. Pytanie jak ta mapa została zrobiona i czy może mieć wpływ na takie korekty.

    Brak klapek, EGR, DPF jest, był czyszczony 8000 km temu

    DPF wypala się średnio co 130KM! (średnia z ostatnich 5 wypaleń)

    Jest gdzieś niewielka nieszczelność w wydechu, na dniach się tym zajmę.

  4. #3314
    Użytkownik Świeżak Avatar azi
    Dołączył
    06 2018
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    159 1.9 16V JTDm
    Postów
    123

    Domyślnie

    Skoro auto nie trzymało serii to silnik musi być w nienajlepszym stanie skoro w pełni sprawna jednostka wypluwa trochę ponad katalog. A co do korekt to najlepszym testem byłoby wyciągnięcie wtryskiwaczy i sprawdzenie ich na maszynie w celu potwierdzenia lub wykluczenia zużycia jako że powodów tak dużych rozjazdów może być multum.

  5. #3315
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,838

    Domyślnie

    Cytat Napisał azi Zobacz post
    Skoro auto nie trzymało serii to silnik musi być w nienajlepszym stanie skoro w pełni sprawna jednostka wypluwa trochę ponad katalog. A co do korekt to najlepszym testem byłoby wyciągnięcie wtryskiwaczy i sprawdzenie ich na maszynie w celu potwierdzenia lub wykluczenia zużycia jako że powodów tak dużych rozjazdów może być multum.
    Widać, że nie bardzo masz pojęcie co piszesz bo te jednostki praktycznie w 100% nie trzymają serii

  6. #3316
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2021
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4JTDM
    Postów
    4

    Domyślnie

    Ciekaw jestem jaki jest powód, no ale tak jak azi wspomniał, trzeba zrobić test wtrysków. Na ten moment scenariusze jakie mi przychodzą do głowy to skopany soft, uszkodzone wtryski albo… głowica?

  7. #3317
    Użytkownik Świeżak Avatar azi
    Dołączył
    06 2018
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    159 1.9 16V JTDm
    Postów
    123

    Domyślnie

    Cytat Napisał Czarny_28 Zobacz post
    Widać, że nie bardzo masz pojęcie co piszesz bo te jednostki praktycznie w 100% nie trzymają serii
    1.9 nie trzymają serii?

  8. #3318
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,838

    Domyślnie

    Cytat Napisał azi Zobacz post
    1.9 nie trzymają serii?
    Te, a o jakim motorze była mowa? Udajesz tylko takiego czy co?

  9. #3319
    Użytkownik Świeżak Avatar azi
    Dołączył
    06 2018
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    159 1.9 16V JTDm
    Postów
    123

    Domyślnie

    Cytat Napisał Czarny_28 Zobacz post
    Te, a o jakim motorze była mowa? Udajesz tylko takiego czy co?
    Mea culpa. Nie wiedzieć czemu wkręciło mi się że poprzedni post był o 1.9. Z 2.4 jest rzeczywiście jak mówisz. Kajam się.
    Ostatnio edytowane przez azi ; 06-09-2021 o 19:38

  10. #3320
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał xpensiv Zobacz post
    Cześć. Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	892D287A-C657-4760-8926-803DECB1AD69.jpg
Wyświetleń:	73
Rozmiar:	98.7 KB
ID:	280511
    Co może być przyczyną takich wyników? Dodam, że pod większym obciążeniem korekty na pierwszym wtrysku dochodziły do -5, a na czwartym do +6. Niestety mam tylko to zdjęcie.
    O aucie:
    2.4JTDm 210KM
    Ktoś kiedyś robił chip, bo auto ponoć nie trzymało już w stu procentach serii - efekt seryjne 210KM i 400nm. Pytanie jak ta mapa została zrobiona i czy może mieć wpływ na takie korekty.

    Brak klapek, EGR, DPF jest, był czyszczony 8000 km temu

    DPF wypala się średnio co 130KM! (średnia z ostatnich 5 wypaleń)

    Jest gdzieś niewielka nieszczelność w wydechu, na dniach się tym zajmę.
    W katalogu gdzie zainstalowałeś MES masz pliki txt lub csv z robioną w danej chwili diagnostyką. Tam masz to czego nie uchwyciłeś na screenie.
    Korekta +6 (a raczej lekko ponad +5) mówi o tym, że ten wtrysk prawie nie pracuje. 2.4 mają tą wadę, że wtryski pod obciążeniem bardzo wpływają na osiągi. Gdy im coś dolega od razy lądują w granicach 180KM na serii. Mało prawdopodobne aby powodem był soft (chociaż po tym co mi wczoraj dostarczono (czasy wtrysków + 300%) już chyba nic mnie nie zaskoczy).
    Doradziłbym ci zamianę wtrysków miejscami i ponowna analizę korekt.
    Niewielka nawet nieszczelność, to zły AFR. To potrafi dopchać DPF-a i odbić się na tym co dzieje się w cylindrach.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. [159] Poradnik do Korekty Wtrysków
    Utworzone przez Fryta118 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2016, 18:28
  2. KOREKTY WTRYSKÓW 1.9 jtd 16v
    Utworzone przez Michał 12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 16:34
  3. korekty wtrysków
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 07-06-2015, 13:15
  4. [159] Korekty wtrysków.
    Utworzone przez zahmitokersoken w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-12-2014, 21:16
  5. Korekty wtrysków 1,9 mJTD 16 V
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 08:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory