Znajdę może jakiś manual wymiany oleju w Julce 1.4 120 lub 170KM (jeśli są identyczne) wraz z wymianą filtrów, łącznie z filtrem nr 7 turbiny?
Znajdę może jakiś manual wymiany oleju w Julce 1.4 120 lub 170KM (jeśli są identyczne) wraz z wymianą filtrów, łącznie z filtrem nr 7 turbiny?
Voila, http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_g...r_change.shtml
A tu filtr powietrza, https://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_...r_change.shtml
Ostatnio edytowane przez krapio ; 30-09-2021 o 06:45
Cześć. Podzielę się z Wami ostatnim doświadczeniem. Jako, że julka już po gwarancji, postanowiłem samodzielnie dokonać wymiany oleju i filtrów. Do tej pory samochód był serwisowany regularnie co roku lub 15k km w ASO.
I co mnie kolejno zaskakiwało:
1. Wymiana filtra powietrza - dekielek zamontowany w niewłaściwym położeniu, "mały pikuś";
2. Wymiana oleju - zerwany gwint w misce olejowej. Jako, że olej już spuszczony, julka na lawecie trafiła do warsztatu, oczywiście już nie do ASO. Pan Mechanik, z szacunku przez duże "M" rozwiązał usterkę
przegwintowując miskę i osadzając korek naprawczy, grubsza sprawa;
3. Wymiana filtra kabinowego - bingo, zgadliście: stary filtr obrócony o 180°, w sumie detal.
I jak myślicie, odwiedzę jeszcze ASO najbliższe mojego miejsca zamieszkania? A co by mnie spotkało gdybym zlecił im wymianę rozrządu, tarcz i klocków hamulcowych? Włosy stają dęba.
Ostatnio edytowane przez krapio ; 09-10-2021 o 18:12
Przymierzam się do wymiany oleju w mojej Julce 1.4 MA 170 KM. Filtr, olej, interfejs i MES mamZ tego co czytałem trzeba przeprowadzić korektę siłownika adaptacji UniAir. Czy w celu rozgrzania silnika do tempratury roboczej można po wymianie oleju przejechać kawałek czy lepiej zostawić uruchomiony silnik i nie jeździć?
Nic nie musisz adaptowac, zmieniasz i tyle
Ok, co to jest GMA?
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Giulietta Multiair [emoji3]
Ok, zastanawia mnie tylko dlaczego w niektórych wątkach ludzie pisali o wykonywaniu tej procedury.