Wracając do tematu Tesli Semi, krótki artykuł co kierowca ciężarówki i dziennikarz jednocześnie, sądzi o "rewolucyjnej" ciężarówce:
https://40ton.net/polski-kierowca-po...na-caly-swiat/
Wysłane z mojego M2007J3SY przy użyciu Tapatalka
Wracając do tematu Tesli Semi, krótki artykuł co kierowca ciężarówki i dziennikarz jednocześnie, sądzi o "rewolucyjnej" ciężarówce:
https://40ton.net/polski-kierowca-po...na-caly-swiat/
Wysłane z mojego M2007J3SY przy użyciu Tapatalka
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Co niby zmieni to, że zobaczy na żywo? Szyby zaczną się otwierać? Koleś opisuje wprost nieergonomiczne rozwiązania w tym samochodzie. Ani słowem nie krytykuje napędu elektrycznego. Po prostu odnosi się do środowiska w którym ma pracować kierowca tego auta. Odnieś się łaskawie do treści a nie atakuj piszącego ad personam (jak to zwykle robią trole internetowe z braku argumentów). Może i ma 9 tysięcy lajków. Ty masz tylko 1396 postów. Randomowy forumowiczu.
A no tak, bo przecież ergonomie pracy, wygode, pozycje za kierownicą, widoczność, to można ocenić ogladając filmik z dziwną perspektywą
Jeszcze typ opowiada wprost farmazonyBędzie musiał wysiadać z auta zeby zapłacić za autostradę??? Przecież już wszędzie praktycznie są transpondery. Dokumentów mu przez okienko nie dadzą?? No i tak przecież nie dają, praktycznie wszędzie trzeba się i tak pofatygować z buta. A jak coś, to przecież te szyby sie uchylają.
No ale klika się? Klika się, pelikany czekają na więcej![]()
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Wczoraj na przeciwko mojego domu utknął kurier dostawczym samochodem. Ulica, przy której mieszkam jest lekko pochyła. Pomogłem mu się wygrzebać. W trakcie operacji rozmawialiśmy. Śmiał się, że dobrze że nie elektryczny. Korzystając z okazji, pytam go właśnie o elektryczne wozy, które coraz częściej widzę. Mówi, że koledzy klną w pień, jak jeżdżą elektrycznymi, szczególnie teraz zimą. W momencie jak wy wyjeżdżają zasięg jest na 100km, po chwili od uruchomienia jest już 70 km...
Wiecie czemu firmy, jak DHL czy DPD je kupują? A no temu, że żeby wygrać przetarg, albo ogólnie działać, muszą mieć jakiś odsetek "zeroemisyjnych" wozów. Czyli znów nie ma przecież zakazu i nakazu, sami kupują, bo tego pragną... Hipokryzja pełną gębą
Ostatnio edytowane przez Kurynio ; 15-12-2022 o 12:53
Zima to w ogóle ciekawy temat - ładowarki nie pod dachami garaży , dojazd do nich. U nas trochę sypnęło, już zaspy i stosy śniegu w każdy kawałek sypane/przepchnięte , ilość miejsc parkingowych zwykłych spadla drastycznie, gdzie tu jeszcze mowa o dojazdach do tych licznych w przyszłości potencjalnych ładowarek, niezablokowanych . Chyba tylko drastyczny spadek _ilości_ prywatnych samochodów z powodu ogromnego wzrostu cen by dał równowagę ilości aut / ładowarek.
Ale na co narzekają? Staja im te samochody na drodze? Czy po prostu narzekaja, bo narzekaja? Wiesz ile robi dziennie kurier jezdzacy po miescie ?![]()
I tak, czesto to sami klienci oczekuja od dostawcow uslug logistycznych redukcji emisji, ale tez te elektryki po prostu pozwalaja na obnizenie kosztów. Co jak co, ale w kurierce to akurat jest idealne rozwiazanie. Ale nie, bo przeciez pan kurier, na pewno człowiek wykształcony, i z duza wiedza o efektywnosci i ekonomii transportu, wie lepiej
tak ze mądrzyjcie się dalej. Ja tak troche całe życie pracuje w logistyce, więc pozostaje mi sie delikatnie uśmiechać![]()
Ostatnio edytowane przez Tomtrz ; 15-12-2022 o 13:20
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Wrzucę coś od siebie, dzisiaj przy temperaturze na zewnątrz -12, ogrzewanie auta przed wyruszeniem w drogę zmniejszyło zasięg chwilowo o 30km. Po zmniejszeniu nadmuchu, zasieg wraca do pierwotnej liczby, traci sie na takim odmrażaniu max do 10km. Wszystkie dmuchawy na full (odmraza to szyby zupełnie w 2-5 minut, do tego kierownica i fotele). Auto stało przed domem, zamarzło na kość. Odszranianie, odmrażanie szyb w elektyku to mega temat, w spalinówce bez webasto zostaje jedynie skrobanie i później para z ust podczas jazdy.
Wysłane z mojego SM-G990B przy użyciu Tapatalka
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była