Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 46

Temat: Pierwsza wymiana tarcz hamulcowych jaki przebieg

  1. #31
    Użytkownik Rowerzysta Avatar seba_css
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    w drodze
    Auto
    Giulia Veloce Q4 MY20
    Postów
    346

    Domyślnie

    Ja mam 33 tys km na blacie i o wymianie na razie nie myślę. Na przeglądzei 30k km powiedzieli, że wszystko jeszcze ok.

  2. #32
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2019
    Auto
    czarne
    Postów
    179

    Domyślnie

    W mojej Stefci klocki z przodu skończyły się po 45kkm. Tarcze jeszcze były w wymiarze dopuszczalnym, ale drugiego kompletu by nie przeżyły, więc na przeglądzie kazałem wymienić cały komplet na przód. Tył jeszcze pojeździ ze 20 kkm.

  3. #33
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2020
    Auto
    Stelvio 2.0 280 KM
    Postów
    3

    Domyślnie Tylne przy 37 tys. km

    Klocki przód wymieniałem przy przebiegu niecałe 30 tys. km, tarcze z przodu bardzo ładne. Natomiast tarcze z tyłu bardzo porysowane, klocki wytrzymały do 37 tys. km i oczywiście przez rysy na tarczach trzeba było wymienić komplet. Po 2 tygodniach od wymiany i przejechaniu nieco ponad 500 km tarcze wyglądają jak te przed wymianą. Reklamacja została odrzucona. Powodem odrzucenia był piasek na klockach. Zostałem pouczony żeby myć tarcze wodą pod ciśnieniem. chyba powinienem to robić codziennie, bo przypominam, iż reklamacje złożyłem dwa tygodnie po wymianie, czyli też myciu samochodu. Co dziwne tarcze porysowane równo po obu stronach. Na dowód, że reklamacja jest niezasadna kierownik serwisu przedstawił mi wydruk z badania hamulców na ścieżce diagnostycznej. Oczywiście badanie to nic nie wykazało, bo dlaczego miałoby coś wykazać. Hamulce są sprawne, tylko zużywają się niewłaściwie. Na moje pytanie co będzie jak klocki się zużyją, czy znowu będę musiał wymieniać komplet z tarczami usłyszałem, że w sumie producent przewidział, iż tak właśnie być powinno.

  4. #34
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2023
    Auto
    alfa romeo giulia 280km
    Postów
    7

    Domyślnie

    auto wibruje przy hamowaniu, tarcze do wymiany czy cos innego?

  5. #35
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2020
    Auto
    Stelvio 2.0 280 KM
    Postów
    3

    Domyślnie

    Poza niewłasciwymzużywaniem się tarczy nic złego się nie dzieje. Samochód hamuje, wibracji żadnych nie czuć. Można się jednak spodziewać, że klocki będą zużywały się szybciej i jak już dojdzie do wymiany, to razem z tarczami.

  6. #36
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arturo132
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Stelvio 2.0 280+, Giulietta 1,6
    Postów
    465

    Domyślnie

    Ja również miałem podobny problem z tylnymi tarczami.
    Klocki tylne zużyte po 35 tyś km.
    Wymieniłem sam klocek na zamiennik za 135 zł i już przejechałem na nich 42 tyś km.
    Ale co najważniejsze po wymianie tarcza zrobiła się lustrzana.
    Problem jest w oryginalnym klocku, który zdziera tarczę.

  7. #37
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2020
    Auto
    Stelvio 2.0 280 KM
    Postów
    3

    Domyślnie

    Cytat Napisał arturo132 Zobacz post
    Ja również miałem podobny problem z tylnymi tarczami.
    Klocki tylne zużyte po 35 tyś km.
    Wymieniłem sam klocek na zamiennik za 135 zł i już przejechałem na nich 42 tyś km.
    Ale co najważniejsze po wymianie tarcza zrobiła się lustrzana.
    Problem jest w oryginalnym klocku, który zdziera tarczę.
    Szkoda, że dopiero teraz się dowiedziałem. Ta lekcja kosztowała mnie ponad 2 tys. Co prawda złożyłem jeszcze reklamacje do centrali, ale jakoś nie wierzę, żeby się przyznali

  8. #38
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Stacho
    Dołączył
    08 2019
    Auto
    Stelvio Veloce MY2020
    Postów
    419

    Domyślnie

    Miałem podobnie, zjechane tylne tarcze przy około 6 tyś przebiegu i wymienili na gwarancji ale widzę, że znów jest to samo tj. głębokie bruzdy na tylnych tarczach i w przyszłości trzeba będzie zmienić na inne klocki.

  9. #39
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2022
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
    Postów
    1,749

    Domyślnie

    Cytat Napisał arturo132 Zobacz post
    Ja również miałem podobny problem z tylnymi tarczami.
    Klocki tylne zużyte po 35 tyś km.
    Wymieniłem sam klocek na zamiennik za 135 zł i już przejechałem na nich 42 tyś km.
    Ale co najważniejsze po wymianie tarcza zrobiła się lustrzana.
    Problem jest w oryginalnym klocku, który zdziera tarczę.
    A jaki zamiennik konkretnie Ci się tak sprawdził?

  10. #40
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arturo132
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Stelvio 2.0 280+, Giulietta 1,6
    Postów
    465

    Domyślnie

    Cytat Napisał netzmark Zobacz post
    A jaki zamiennik konkretnie Ci się tak sprawdził?
    FEBI ale tylko na tył.
    Na przodzie Febi piszczały i zmieniłem na Ferodo.

Podobne wątki

  1. [159] Jaki klucz do tarcz hamulcowych
    Utworzone przez jackblackxxx w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 28-02-2017, 06:55
  2. [146] Wymiana tarcz hamulcowych.
    Utworzone przez Lesio w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post / autor: 15-09-2011, 21:19
  3. [145] bx- Wymiana tarcz hamulcowych
    Utworzone przez kaes w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 23-03-2009, 18:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory